کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار قم:

همایش حمایت از بیماران هموفیلی در استان قم برگزار می‌شود

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم , 19 فروردين 1394 ساعت 19:47

قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اعلام خبر برگزاری همایش حمایت از بیماران هموفیلی، بر ضرورت تلاش همهٔ مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی برای جلب نظر مردم به این همایش تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی قم که در سالن امام رضا (ع) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به جایگاه کار در جامعه از نظر اسلام اظهار داشت: بیکاری از هر جهت مذموم و موجب معضلات اجتماعی است، باید با تعیین جایگاه قم در زمینهٔ اشتغال و حرفه آموزی‌و برنامه ریزی برای توسعهٔ پایدار، ‌ زمینهٔ اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه فرهنگ غلط پشت میز نشینی را از معضلات فرهنگ کار عنوان کرد و افزود: صدا و سیما و دستگاه‌های فرهنگی باید جوانان را نسبت به مشاغل تولیدی و صنعتی ترغیب کنند.

بنایی با اشاره به نزدیک شدن به هفتهٔ بزرگداشت مقام معلم و سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری، از وی به عنوان نماد علمی و مرجعیت فکری نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: در ۳۶ سال اخیر آثار شهید مطهری با بنیهٔ دینی و علمی قوی مرجع بسیاری از پژوهشگران بوده است.

معاون استاندار با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهید مطهری در سراسر کشور برگزار می‌شود، اهمیت این مراسم در قم را دوچندان دانست و عنوان کرد: این شهید بزرگوار فرزند قم بوده و مزار وی نیز در قم می‌باشد.
وی افزود: توجه به خود سازی، خلوص نیت و صفای باطنی از دلایل مهم پایداری در تفکرات شهید مطهری است که باید مورد توجه مردم‌ و مسئولین قرار گیرد.

بنایی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی حمایت از بیماران هموفیلی، برگزاری همایش حمایت از این بیماران در قم را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت تلاش همهٔ مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی خصوصا صدا و سیما برای جلب نظر همهٔ مردم به این همایش تاکید کرد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 29735

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29735/همایش-حمایت-بیماران-هموفیلی-استان-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir