چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : 29735
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم
معاون استاندار قم:

همایش حمایت از بیماران هموفیلی در استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اعلام خبر برگزاری همایش حمایت از بیماران هموفیلی، بر ضرورت تلاش همهٔ مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی برای جلب نظر مردم به این همایش تاکید کرد.
همایش حمایت از بیماران هموفیلی در استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی قم که در سالن امام رضا (ع) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به جایگاه کار در جامعه از نظر اسلام اظهار داشت: بیکاری از هر جهت مذموم و موجب معضلات اجتماعی است، باید با تعیین جایگاه قم در زمینهٔ اشتغال و حرفه آموزی‌و برنامه ریزی برای توسعهٔ پایدار، ‌ زمینهٔ اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه فرهنگ غلط پشت میز نشینی را از معضلات فرهنگ کار عنوان کرد و افزود: صدا و سیما و دستگاه‌های فرهنگی باید جوانان را نسبت به مشاغل تولیدی و صنعتی ترغیب کنند.

بنایی با اشاره به نزدیک شدن به هفتهٔ بزرگداشت مقام معلم و سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری، از وی به عنوان نماد علمی و مرجعیت فکری نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: در ۳۶ سال اخیر آثار شهید مطهری با بنیهٔ دینی و علمی قوی مرجع بسیاری از پژوهشگران بوده است.

معاون استاندار با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهید مطهری در سراسر کشور برگزار می‌شود، اهمیت این مراسم در قم را دوچندان دانست و عنوان کرد: این شهید بزرگوار فرزند قم بوده و مزار وی نیز در قم می‌باشد.
وی افزود: توجه به خود سازی، خلوص نیت و صفای باطنی از دلایل مهم پایداری در تفکرات شهید مطهری است که باید مورد توجه مردم‌ و مسئولین قرار گیرد.

بنایی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی حمایت از بیماران هموفیلی، برگزاری همایش حمایت از این بیماران در قم را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت تلاش همهٔ مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی خصوصا صدا و سیما برای جلب نظر همهٔ مردم به این همایش تاکید کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfted0.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما