کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد حوزه و دانشگاه مراکش:

وهابیت با دروغ بستن به پیامبر به دنبال نابودی اسلام است

خبرگزاری تسنیم , 20 فروردين 1394 ساعت 18:05

قم نیوز: استاد حوزه و دانشگاه مراکش گفت: وهابیت، نسبت‌های دروغین به پیامبر (ص) می‌بندد و تلاش می‌کند تا چهره دروغین از ایشان نشان دهد و مسلمانان را از اندیشه‌های پاک وی دور کند.


به گزارش قم نیوز، سیده زهیه غلاب ظهر امروز در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا (س) که با حضور همسران اساتید و پژوهشگران موسسه امام خمینی (ره) در سالن همایش‌های موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت زهرا (س) اظهارداشت: خداوند فرمودند که اگر امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) نبودند انسان را خلق نمی‌کردم که این نشان دهنده جایگاه بالای این دو ائمه (ع) معصوم است.

استاد حوزه و دانشگاه مراکش با اشاره به بر حق بودن دین اسلام و مذهب تشیع افزود: پیش از اینکه مسلمان شوم و مذهب تشیع را انتخاب کنم وهابی بودم اما به لطف خدا مسلمان و شیعه شدم و از انتخاب بسیار خوشحال هستم.

غلاب با بیان اینکه کشور ایران دارای تاریخ و فرهنگ اسلامی بی‌نظیری است بیان کرد: شما در کشور ایران تاریخ حقیقی اسلام را خواندید که در دیگر کشور‌ها این گونه نیست که باید قدردان کشور خود باشید.

وی عنوان کرد: تلاش کنید تا مذهب تشیع و ائمه (ع) و قرآن را درک کنید و سعی کنید مطالعات خویش درباره مذهب شیعه را بالا ببرید، اگر کتاب‌های مربط به وهابیت را مطالعه کنید پی به دروغ بودن مطالب آن‌ها می‌برید.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: وهابیت نسبت‌های دروغین به پیامبر (ص) می‌بندد و تلاش می‌کند تا چهره دروغین از ایشان نشان دهد و مسلمانان را از اندیشه‌های پاک وی دور کند.

غلاب با بیان اینکه وهابیت تلاش می‌کند تا جلوی گسترش اسلام در جهان گرفته شود اظهارداشت: نیمی از جمعیت کشور مراکش سید و علوی هستند اما اندیشه‌های وهابیت در مراکش نفوذ پیدا کرده و تلاش می‌شود تا جلوی رشد اسلام در این کشور گرفته شود که باید با این اقدام برخورد شود.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 29743

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29743/وهابیت-دروغ-بستن-پیامبر-دنبال-نابودی-اسلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir