پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 29743
استاد حوزه و دانشگاه مراکش:

وهابیت با دروغ بستن به پیامبر به دنبال نابودی اسلام است

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه و دانشگاه مراکش گفت: وهابیت، نسبت‌های دروغین به پیامبر (ص) می‌بندد و تلاش می‌کند تا چهره دروغین از ایشان نشان دهد و مسلمانان را از اندیشه‌های پاک وی دور کند.
وهابیت با دروغ بستن به پیامبر به دنبال نابودی اسلام است
به گزارش قم نیوز، سیده زهیه غلاب ظهر امروز در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا (س) که با حضور همسران اساتید و پژوهشگران موسسه امام خمینی (ره) در سالن همایش‌های موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت زهرا (س) اظهارداشت: خداوند فرمودند که اگر امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) نبودند انسان را خلق نمی‌کردم که این نشان دهنده جایگاه بالای این دو ائمه (ع) معصوم است.

استاد حوزه و دانشگاه مراکش با اشاره به بر حق بودن دین اسلام و مذهب تشیع افزود: پیش از اینکه مسلمان شوم و مذهب تشیع را انتخاب کنم وهابی بودم اما به لطف خدا مسلمان و شیعه شدم و از انتخاب بسیار خوشحال هستم.

غلاب با بیان اینکه کشور ایران دارای تاریخ و فرهنگ اسلامی بی‌نظیری است بیان کرد: شما در کشور ایران تاریخ حقیقی اسلام را خواندید که در دیگر کشور‌ها این گونه نیست که باید قدردان کشور خود باشید.

وی عنوان کرد: تلاش کنید تا مذهب تشیع و ائمه (ع) و قرآن را درک کنید و سعی کنید مطالعات خویش درباره مذهب شیعه را بالا ببرید، اگر کتاب‌های مربط به وهابیت را مطالعه کنید پی به دروغ بودن مطالب آن‌ها می‌برید.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: وهابیت نسبت‌های دروغین به پیامبر (ص) می‌بندد و تلاش می‌کند تا چهره دروغین از ایشان نشان دهد و مسلمانان را از اندیشه‌های پاک وی دور کند.

غلاب با بیان اینکه وهابیت تلاش می‌کند تا جلوی گسترش اسلام در جهان گرفته شود اظهارداشت: نیمی از جمعیت کشور مراکش سید و علوی هستند اما اندیشه‌های وهابیت در مراکش نفوذ پیدا کرده و تلاش می‌شود تا جلوی رشد اسلام در این کشور گرفته شود که باید با این اقدام برخورد شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcexf8w.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما