چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 299
وفایی؛

مقابل فولاد گستر برای تثبیت جایگاه صبا بازی می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: در مصاف با تیم فولاد گستر تبریز در پنجمین بازی خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور به دنبال کسب سه امتیاز و برای تثبیت جایگاه صبا در جدول رده بندی بازی می‌کنیم.
مقابل فولاد گستر برای تثبیت جایگاه صبا بازی می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، علیرضا وفایی پیش از دیدار صبای قم و فولاد گستر تبریز با اشاره به حساسیت های بسیار زیادی که این دیدار خانگی برای تیمش دارد، اظهار داشت: بعد از اینکه صبای قم در دیدار قبل سه امتیاز ارزشمند مسابقه خارج از خانه از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در مصاف با تیم شهرداری ساوه به دست آورد اکنون در خانه به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی با حریف تبریزی خود هستیم.

وی بیان داشت: برای ما کسب سه امتیاز کامل در دیدارهای خانگی این فصل اهمیت زیادی دارد زیرا این مهم سبب خواهد شد به خصوص در بازی‌های خانگی از روحیه خوبی برخوردار شویم و امتیازات صبای قم نیز با دیگر رقبای لیگ برتری کاهش پیدا کند.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم افزود: امیدوارم در تمام بازی‌های خانگی خود در این فصل از حمایت خوب تماشاگران و هواداران قمی برخوردار شویم اما کسب ۹ امتیاز از چهار مسابقه قبلی سبب شد بتوانیم خود را در بین مدعیان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دهیم.

وی تصریح کرد: با تیمی جوان و جویای نام و بازیکنان آینده‌دار فوتسال کشور و استان قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور حضور داریم و تا این هفته نیز در مقابل رقبایی که بیشتر از ما هزینه کرده اند عالی نتیجه گرفته ایم، ضمن اینکه قطعا نتیجه این جوانگرایی و اعتماد به فوتسالیست های خوب قمی را در آینده خواهیم گرفت.

وفایی ابراز داشت: تیم ما قبل از بازی با فولاد گستر در دیدارهای خانگی این فصل به دو پیروزی دست یافته است و در مجموع نتایج خوبی کسب کرده ایم و در جدال با سایر رقبای خود، در جایگاه مناسبی در جدول رده بندی لیگ برتر قرار داریم.

وی افزود: صبای قم از هفته نخست به خوبی مسابقات را آغاز کرد و در هفته‌های اخیر نیز نتایج خوبی را کسب کرده ایم، به خصوص پیروزی در بازی گذشته از هفته چهارم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر شرایط را برای ما بهتر کرده است و در حال حاضر با تمام توان به انجام بازی خوب در روز پنجشنبه مقابل فولاد گستر تبریز فکر می کنیم.

وی بیان داشت: اکنون باید به فکر بازی با تیم فوتسال فولاد گستر تبریز باشیم زیرا این دیدار برای ما از اهمیت بالاتری برخوردار است و می‌توانیم با کسب سه امتیاز آن بختی که برای صعود به رده های بالای جدول مسابقات داریم را با کسب پیروزی به دست بیاوریم.

تیم‌های فوتسال صبای قم و فولاد گستر تبریز از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه سی و یکم شهریور ماه در دیداری از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهید حیدریان قم، در جدالی حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd2n0x6yt0n.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما