شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 2991
همزمان با سراسر كشور؛

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس درقم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با سراسر كشور، ثبت نام از داوطلبین نمایندگی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز شنبه در قم آغاز شد.
ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس درقم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، فرماندار قم گفت: كارثبت نام از داوطلبان همزمان با سراسر كشور از ساعت هشت صبح امروز در حوزه انتخابیه استان قم آغاز شده و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ دی ماه، به مدت هفت روز فرصت دارند كه با مراجعه به فرمانداری قم ثبت نام كنند.

عبدالسعید حقیقی مقدم، گفت: این انتخابات علاوه بر شهرستان قم، درچهار حوزه فرعی شامل كهك، خلجستان، سلفچگان و جعفر آباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اسامی معتمدین محلی جهت بررسی به هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان قم اعلام شده است و همچنین برنامه ریزی لازم جهت تشكیل هیئت اجرائی در مركز شهرستان قم و چهار حوزه فرعی آن در حال انجام است.

حقیقی مقدم افزود: اعضای هیئت نظارت و معتمدین محلی جهت عضویت در هیئت اجرائی و نظارت توسط مردم انتخاب می شوند بنابر این ، مردم هم دراجرا و هم در نظارت بر انتخابات را طبق قوانین و مقررات مربوطه مشاركت و مسئولیت دارند.

رئیس مركز حوزه انتخابیه شهرستان قم اضافه كرد: مجموعه فرمانداری نیز به عنوان خادم مردم وظیفه بستر سازی و اجرای انتخابات بر اساس قوانین و مقررات مربوطه را بر عهده دارد و تلاش ما بر این است كه بتوانیم به این وظیفه مهم و خطیر بخوبی عمل نماییم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی مردمی ترین انتخابات در دنیاست چرا كه هم نظارت و هم اجرا بر عهده خود مردم است.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

مردم قم سه نماینده را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب می كنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.oqia2bqosla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما