کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تأکید آیت‌الله علوی گرگانی بر لزوم رعایت تقوای الهی در زندگی

خبرگزاری تسنیم , 17 ارديبهشت 1394 ساعت 16:23

قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه زمر گفت: تقوا سبب عمل به احکام و شریعت می‌شود، زیرا باید خداوند عمل انسان را قبول کند و اگر اعمال انسان مورد تائید خداوند متعال قرار نگیرد مزد و پاداشی هم به او داده نمی‌شود.


به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی صبح امروز در دیدار با مجموعه پرسنلی گروه تخصصی سماوات اظهار داشت: خداوند بسیار دوست دارد که بندگان خود را به تقوا دعوت کند و آیات متعدد در قرآن بیانگر این مسئله است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: تقوا سبب عمل به احکام و شریعت است چراکه باید خداوند عمل انسان را قبول کند و اگر اعمال انسان مورد تائید خداوند متعال قرار نگیرد مزد و پاداشی هم به او داده نمی‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: خداوند به دل انسان با اخلاص نگاه می‌کند و مزد و پاداش به او می‌دهد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت بذل مال و جان انسان در راه خداوند خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) اولی به سایر انسان‌ها هستند و باید پیرو و مطیع آن‌ها بود و مال و جان خود را در راه خداوند فدا کرد.

وی با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه زمر گفت: خداوند به اهل تقوا بهترین مزد را می‌دهد و مقدار آن را تعیین نکرده است و اهل تقوا هر چه بخواهند به آن‌ها می‌دهد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) همه وجود خود را در راه خداوند داده است و مزد و پاداش امام حسین (ع) را خود خداوند می‌دهد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 30094

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30094/تأکید-آیت-الله-علوی-گرگانی-لزوم-رعایت-تقوای-الهی-زندگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir