پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 30094

تأکید آیت‌الله علوی گرگانی بر لزوم رعایت تقوای الهی در زندگی

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه زمر گفت: تقوا سبب عمل به احکام و شریعت می‌شود، زیرا باید خداوند عمل انسان را قبول کند و اگر اعمال انسان مورد تائید خداوند متعال قرار نگیرد مزد و پاداشی هم به او داده نمی‌شود.
تأکید آیت‌الله علوی گرگانی بر لزوم رعایت تقوای الهی در زندگی
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی صبح امروز در دیدار با مجموعه پرسنلی گروه تخصصی سماوات اظهار داشت: خداوند بسیار دوست دارد که بندگان خود را به تقوا دعوت کند و آیات متعدد در قرآن بیانگر این مسئله است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: تقوا سبب عمل به احکام و شریعت است چراکه باید خداوند عمل انسان را قبول کند و اگر اعمال انسان مورد تائید خداوند متعال قرار نگیرد مزد و پاداشی هم به او داده نمی‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: خداوند به دل انسان با اخلاص نگاه می‌کند و مزد و پاداش به او می‌دهد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت بذل مال و جان انسان در راه خداوند خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) اولی به سایر انسان‌ها هستند و باید پیرو و مطیع آن‌ها بود و مال و جان خود را در راه خداوند فدا کرد.

وی با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه زمر گفت: خداوند به اهل تقوا بهترین مزد را می‌دهد و مقدار آن را تعیین نکرده است و اهل تقوا هر چه بخواهند به آن‌ها می‌دهد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) همه وجود خود را در راه خداوند داده است و مزد و پاداش امام حسین (ع) را خود خداوند می‌دهد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfjxdm.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما