شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : 23831

سیدالشهدا(ع) الگوی کامل سپاه در امر به معروف است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: سیدالشهدا(ع) بهترین و کامل ترین الگوی سپاه در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
سیدالشهدا(ع) الگوی کامل سپاه در امر به معروف است
به گزارش قم نیوز، محمد علی مختاران با تبریک سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: از افتخارات سپاه پاسداران همین بس که روز ولادت امام حسین(ع) بعنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت پاسداران در دفاع از ارزش های انقلاب بیشتر و تاثیرگزارتر از سایر نهادها است، عنوان نمود: سیدالشهدا(ع) الگوی کامل سپاه در اجرای فریضه امر به معروف است و سپاهیان با تاسّی به آن امام همام، باید بهترین آمران بمعروف و ناهیان از منکر باشند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) در ادامه با بیان این نکته که حفظ انقلاب برای کسانی میسر است که نگاه عاشورایی به وقایع آن دارند، گفت: سعادت دنیا و آخرت با حرکت در مسیر سرافرازانه و پرافتخار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عمل به رهنمودهای ولی امر مسلمین در قطع وابستگی میسر است.

وی با اشاره به گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از واقعه عاشورا گفت: حماسه عاشورا بزرگترین رسانه آزادگی و آزادی خواهی است و آزادی خواهان و عدالت خواهان سرتاسر جهان به این مکتب چشم دوخته اند.

مختاران در پایان شهدا را بزرگترین آمران به معروف و ناهیان از منکر خواند و افزود: ما می توانیم با شناخت ظرفیت ها و انتقال افتخارات و خاطرات شهدا و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان، با توکل بر خدا، دعای حضرت ولی عصر(عج) و عمل به رهنمودهای رهبری، از گردنه های نفس گیر جهاد اکبر و جنگ نرم دشمنان، با سربلندی عبور کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgq79x.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما