قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) گفت: در جاهایی بسیج به منظور حفظ فضای ارزشی، با جرائم سازمان یافته مشهود مثل بدحجابی مبارزه کرد که این اقدام اعلام تشکر علما و مسوولان را نیز به دنبال داشت.
فعالیت بسیج برای حفظ فضای ارزشی مورد تقدیر علما قرار گرفته است
به گزارش قم نیوز، مهدی اریسی در جمع اعضای شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر و بسیجیان پایگاه شهر قائم با بیان اینکه بسیجی بودن افتخار بزرگی برای ما است، به نقش گسترده بسیج در جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: نخستین نقش مهم بسیج، دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

عضو شورای فرماندهی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) بیان کرد: هر جا موضوع دفاع از ارزش‌های انقلاب پیش آمده و در هر حوزه‌ای مثل سازندگی، بهداشت، مبارزه با مواد مخدر و گرانی که بسیج وارد شده است به خوبی اقدام کرده و هم خود را به علم روز تجهیز کرده است.

وی نقش دیگر بسیج را حضور در عرصه‌های دفاعی به عنوان بازوی کمکی نیروهای مسلح سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دانست و تقدیم ۸۵ هزار شهید را در راستای همین نقش مؤثر بسیج برشمرد.

وی با اشاره به نقش سوم بسیج که همان بازدارندگی در برابر تعرضات است، به سابقه تشکیل بسیج در آذر سال ۵۸ و قبل از شروع جنگ به فرمان حضرت امام(ره) گفت: بسیج از همان اول در برابر هر تحرک دشمن داخلی و خارجی ایستاده و همواره آماده جانفشانی در راه دفاع از انقلاب و نظام است.

وی در ادامه ایجاد امنیت در کشور را از نقش‌های ذاتی و انکارناپذیر بسیج دانست و با اشاره به حضور بسیج در مناطق بحران‌زده مثل شهر‌های زلزله استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: بسیج هر جا حضور پیدا کرده در کنار تلاش برای سازندگی، با خود امنیت نیز آورده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) به اردوهای جهادی بسیج دانشجویی و خدمات متنوع فرهنگی، عمرانی، آموزش و بهداشتی در روستاها و مناطق محروم کشور به عنوان مصداقی از نقش سازندگی بسیج اشاره کرد و نقش دیگر بسیج را در جامعه، مبارزه با جرائم سازمان یافته برشمرد.

وی افزود: در جاهایی بسیج به منظور حفظ فضای ارزشی، با جرائم سازمان یافته مشهود مثل بدحجابی مبارزه کرد که این اقدام اعلام تشکر علما و مسوولان را نیز به دنبال داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.4q4a2bqeola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما