قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم گفت: ابتكار حضرت امام خمینی (ره) درتشكیل بسیج ، ادامه حركت انبیاء الهی در مبارزه با طاغوت بود.
ابتكار امام راحل در تشكیل بسیج ادامه حركت انبیاءالهی بود
به گزارش قم نیوز، سرهنگ پاسدار مهدی اریسی در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه حوزه شش بسیج شهید باهنر قم افزود: امام راحل در تشكیل بسیج،نسبت به انقلاب ، آینده نگری داشت و حركت انبیاء الهی را دربهره گیری از بسیج مردمی و مبارزه با طاغوت ادامه داد.

وی قیام مردم در ۱۵ خرداد و نیز خیزش انقلابی در قم و ورامین را نمونه ای از تبلور بسیج مردمی و حضور در صحنه دفاع از ارزشها به رهبری حضرت امام(ره) نام برد.

وی با اشاره به بروز چهار جنگ سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی از سوی دشمنان گفت: جنگ فرهنگی سروصدا ندارد، خزنده و زیر زمینی است و اگر جامعه ای به خواب رود دشمن با شبیخون ، دستاوردهای آنها را به غارت می برد.

وی درادامه گفت: جانفشانی شهیدان در مقابل سرب داغ، برای دفاع از عزت،آبرو،ناموس و ارزشها بود و دراین شرایط ما باید از تمامی دستاوردهای انقلاب حفاظت كنیم.

وی امنیت كنونی كشور را به سبب ایثارگری رزمندگان، آزادگان و جانبازان و نیز تاثیر خون پاك شهیدان در سایه سار رهنمودهای ولایت دانست و بر دیدار بسیجیان با خانواده معظم شهدا تاكید نمود.

دراین مراسم فرماندهان و بسیجیان نمونه پایگاههای حوزه شش مقاومت بسیج شهید باهنر مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.0qia2bqxpla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما