دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 2821
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم:

نظام با هدایت رهبری از گردنه‌های سخت عبور کرده است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم گفت: با رهبری‌های حکیمانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی از گردنه‌های نفس‌گیر به سلامت عبور کرده است.
نظام با هدایت رهبری از گردنه‌های سخت عبور کرده است
به گزارش قم نیوز، پاسدار مهدی اریسی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز واجب است، یاد گرفتنی است و تکلیف عامه مردم امر به معروف و نهی از منکر لسانی است.

وی افزود: بسیج با انجام ماموریت‌های فرهنگی اجتماعی، تبلیغات محیطی، حضور به موقع در مناسبت‌ها و در مراکز حساس و نیز تذکر لسانی به نقش تشویقی، ارشادی و ایجابی خود در قبال این فریضه می‌پردازد و در این زمینه اقدامات سلبی و باز دارنده به عهده دستگاه‌های انتظامی و قضایی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در ادامه چهار ماموریت مهم بسیج را احیای امر به‌ معروف در جامعه، گسترش حلقه‌های معرفتی شجره طیبه صالحین، جذب نیروهای متعهد و نیز سازمان و ساختار جدید نام برد.

اریسی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد جمعیت جامعه را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: دشمن با برنامه‌های مخرب و ضد فرهنگی و توزیع انواع مواد مخدر، هجمه فرهنگی گسترده‌ای را علیه جوانان در برنامه خود دارد.

وی در ادامه افزود: به لطف خداوند متعال و رهبری‌های حکیمانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و نیز حضور پر شور مردم به ویژه جوانان در صحنه‌های انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی از گردنه‌های نفس گیری چون لیبرال‌ها، تجزیه طلب‌ها، تحریم‌ها، هشت سال دفاع مقدس و فتنه به سلامت عبور کرده است و اکنون نیز باید با احیای فریضه امر به ‌معروف و نهی از منکر بیش از پیش دشمن را در هجمه فرهنگی خود ناکام بگذاریم.

همزمان با نیمه دوم محرم الحرام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم با حضور در جلسات حوزه‌های بسیج و دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، از نزدیک روند اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح محلات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.w8wbjh8vz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما