شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 16337

ششمین کاروان دانش آموزی از قم عازم مناطق جنوب شد

قم نيوز : قم نیوز: ششمین کاروان راهیان نور دانش آموزی ناحیه یک آموزش و پرورش قم، صبح امروز از هنرستان شهید رجایی عازم مناطق عملیاتی جنوب شد.
ششمین کاروان دانش آموزی از قم عازم مناطق جنوب شد
به گزارش قم نیوز  و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) در مراسم اعزام ششمین کاروان راهیان نور دانش آموزی ناحیه یک طی سخنانی به پیشرفت های صورت گرفته در بعد ملی و جهانی به برکت حماسه دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار کرد: جوانان ما نه تنها در دوران هشت سال دفاع مقدس بلکه بعد از آن نیز با کار، تلاش، انگیزه، تعهد و عشق به مکتب سیدالشهدا(ع) و ولایت، پیشرفت ها و خودباوری های شگرفی را به ارمغان آوردند.
 
وی افزود: در دوران دفاع مقدس، شرایط حرکت، پیاده نظام، ابزار، ترفندها و آرایش دشمن مشخص بود اما در جنگ نرم امروز، دشمن مرموزانه و بدون هیچ گونه نشانه ای، اعتقادات و مرزهای اعتقادی ما را هدف گرفته است.
 
مهدی اریسی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه و جوانانی برومند و نیز فرهنگ مقاومت برگرفته از دوران حماسی دفاع مقدس، در مقابل تمامی هجمه های دشمنان شجاعانه ایستاده است.
 
رضا حافظی جانشین فرماندهی سپاه استان، موسوی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و جمعی از فرهنگیان بسیجی و راویان دفاع مقدس در مراسم اعزام ششمین کاروان دانش آموزی از هنرستان های شهید رجایی و شهدای چهارمردان حضور داشتند.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcjatev.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما