پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 4536
فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم:

جوانان با خودسازی در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی كنند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم، گفت: جوانان با خودسازی و تزكیه نفس در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی كنند.
جوانان با خودسازی در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی كنند
به گزارش قم نیوز، سرهنگ مهدی اریسی روز پنجشنبه در بهره برداری از سه پروژه عمرانی سپاه علی بن ابی طالب (ع) در شهر پردیسان قم، گفت: تهاجم فرهنگی برای به فساد كشیدن جوانان برنامه ریزی شده است از این رو باید جوانان با بصیرت و خودسازی، خویش و جامعه را علیه این تهاجم واكسینه كنند.

وی افزود: سپاه نیز برای پاكسازی فضای جامعه طرح امر به معروف و نهی از منكر و طرح صالحین را در دستور كار خویش قرار داده است و در پایگاه های بسیجی این طرح ها را ارایه می كند.

اریسی، با اشاره به طرح امر به معروف و نهی از منكر، گفت: این طرح با رویكرد ایجابی، تذكرات لسانی به افرادی كه قوانین و موازین را رعایت نمی كنند، داده می شود.

وی ادامه داد: كادر سازی انقلاب اسلامی با طرح صالحین، در جهت تربیت بسیجیان در مسائل فرهنگی، بصیرتی، تاریخ تحلیلی اسلام، ولایت مداری و مهارت ورزی به جوانان بسیجی در رده های سنی مختلف ارایه می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین (ع) قم، افزود: این طرح ها در پی اوامر رهبری در خصوص توجه بیشتر سپاه به بسیج و لزوم ارتقای سطح آموزش‌ها و معنویت‌افزایی در میان بسیجیان اجرا می شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.texfuqeimsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما