دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 30150
عضو هیئت علمی موسسه آموزشی امام خمینی(ره):

نظام سلطه به هیچ وجه قابل احترام نیست / نرمش قهرمانانه الگوی سیاست خارجی کشور است

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: الگوی نرمش قهرمانانه ما می‌تواند به کشورهای اسلامی الگو بدهد تا در برابر نظام سلطه بایستند و استکبار و افکارش را نپذیرند.
نظام سلطه به هیچ وجه قابل احترام نیست / نرمش قهرمانانه الگوی سیاست خارجی کشور است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد جواد نوروزی، عصر یکشنبه در همایش علمی تأثیر مذاکرات هسته ای بر روابط بین الملل که در سالن همایش‌های موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارداشت: به دلیل اهمیت مذاکرات هسته ای و تأثیر سرنوشت ساز آن ما باید نسبت به مذاکرات و پیامدهای آن حساس باشیم.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) افزود: مذاکرات راه حل مناسبی جهت رفع مشکلات دیپلماتیک است و مسئله حقوق هسته ای از امور مسلم کشور ما است که باید با تلاش تیم هسته ای کشورمان تحریم‌های نظام سلطه برداشته شود.

نوروزی با اشاره به لزوم نشر انقلاب اسلامی در سراسر جهان بیان کرد: ظهور انقلاب اسلامی سبب چالش‌های اساسی برای نظام سلطه شد، غرب به رهبری آمریکا در صدد گسترش تفکرات لیبرالی آمریکایی در جهان است و در این راستا طرح‌های مختلفی دارد.

وی با اشاره به اقدامات آمریکا علیه ملت ایران عنوان کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست و دراین راستا تلاش کرد تا انقلاب اسلامی زمینه ریشه کنی ظلم در جهان شود.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) تصریح کرد: انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی، جنگ نرم، جنگ فرهنگی و مذاکرات هسته ای با آمریکا و نظام سلطه برخورد می‌کند و تلاش می‌کند چهره واقعی نظام سلطه و آمریکا را به جهانیان نشان دهد.

نوروزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در پی دفاع از ملت‌های محروم و مستضعف در جهان است ودر این راستا به مقابله با استکبار می‌پردازد.

وی بیان کرد: مذاکرات در چارچوب خطوط قرمزی هدایت و مدیریت می‌شود که از سوی مقام معظم رهبری و نظام اسلامی پیگیری می‌شود و منافع اسلامی و عزت ما براساس توافق ناشی از مذاکرات است.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) عنوان کرد: الگوی نرمش قهرمانانه ما می‌تواند به کشورهای اسلامی الگو بدهد تا در برابر نظام سلطه مقابله کندو استکبار و افکارش را نپذیرند.

نوروزی با اشاره به خصوصیات نرمش قهرمانانه تصریح کرد: الگوی نرمش قهرمانانه نشان دهنده این است که نظام سلطه به هیچ وجه قابل احترام نیست و تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی در سی سال گذشته نشان گر این مطلب است که کشورهای مستکبر در برابر ملت ما شکست خورده‌اند.

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdciuzap.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما