کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو مجلس خبرگان رهبری

سازمان‌های بین‌المللی باید در قبال جنایات عربستان در یمن پاسخگو باشند

خبرگزاری تسنیم , 22 ارديبهشت 1394 ساعت 12:29

قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سازمان‌های بین المللی و دولت‌های اسلامی نباید به بهانه تغییر حکومت در یمن تماشاچی نسل کشی و کودک کشی مردم بی‌گناه یمن شوند بلکه باید به صحنه بیایند و به دفاع از حق مظلوم بپردازند.


به گزارش قم نیوز، آیت الله عباس کعبی با اشاره به حمله دولت آل سعود به یمن اظهار داشت: حمله وحشیانه آل سعود و متحدانش علیه ملت مظلوم و مقاوم و شجاع یمن یک جنایت جنگی و نسل کشی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه محاصره ملت یمن باید شکسته شود افزود: دولت آل سعود در این حمله دست به کشتار بی‌رحمانه غیر نظامیان، کودکان و زنان می‌زند همچنین ملت یمن تحت محاصره دریایی، زمینی و هوایی است و دولت آل سعود اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین کمکی به ملت مظلوم یمن صورت بگیرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حمایت آمریکا از حملات آل سعود علیه ملت یمن بیان کرد: دولت آل سعود دست به قتل عام شدید ملت یمن می‌زند و این جنایت جنگی با حمایت سازمان‌های مدعی حقوق بشر و هدایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: فریاد ملت مظلوم یمن بلند است و محاصره یمن باید شکسته شود چون دفاع از مظلوم و ملت مقاوم یمن بر همگان واجب است، همه انسان‌های آزاده باید در برابر این جنایت ظالمانه و سنگین ایستادگی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از ملت یمن تصریح کرد: سازمان‌های بین المللی و دولت‌های اسلامی نباید به بهانه تغییر حکومت در یمن تماشاچی نسل کشی و کودک کشی مردم بی‌گناه یمن شوند بلکه باید به صحنه بیایند و به دفاع از حق مظلوم بپردازند.

کعبی اظهار داشت: باید به دولت آل سعود اولتیماتوم داده شود که در صورت تداوم این جنایت برخورد متقابل صورت بگیرد و تنبیه متجاوز بر پایه حقوق بین الملل در دستور العمل سازمان بین الملل قرار بگیرد.

وی با اشاره به حمایت‌های ایران از ملت مقاوم یمن بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی از هیچ کمکی به ملت یمن دریغ نمی‌کند و شیب حمایت از مردم یمن جهت رفع محاصره بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 30191

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30191/سازمان-های-بین-المللی-باید-قبال-جنایات-عربستان-یمن-پاسخگو-باشند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir