سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 30191
عضو مجلس خبرگان رهبری

سازمان‌های بین‌المللی باید در قبال جنایات عربستان در یمن پاسخگو باشند

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سازمان‌های بین المللی و دولت‌های اسلامی نباید به بهانه تغییر حکومت در یمن تماشاچی نسل کشی و کودک کشی مردم بی‌گناه یمن شوند بلکه باید به صحنه بیایند و به دفاع از حق مظلوم بپردازند.
سازمان‌های بین‌المللی باید در قبال جنایات عربستان در یمن پاسخگو باشند
به گزارش قم نیوز، آیت الله عباس کعبی با اشاره به حمله دولت آل سعود به یمن اظهار داشت: حمله وحشیانه آل سعود و متحدانش علیه ملت مظلوم و مقاوم و شجاع یمن یک جنایت جنگی و نسل کشی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه محاصره ملت یمن باید شکسته شود افزود: دولت آل سعود در این حمله دست به کشتار بی‌رحمانه غیر نظامیان، کودکان و زنان می‌زند همچنین ملت یمن تحت محاصره دریایی، زمینی و هوایی است و دولت آل سعود اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین کمکی به ملت مظلوم یمن صورت بگیرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حمایت آمریکا از حملات آل سعود علیه ملت یمن بیان کرد: دولت آل سعود دست به قتل عام شدید ملت یمن می‌زند و این جنایت جنگی با حمایت سازمان‌های مدعی حقوق بشر و هدایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: فریاد ملت مظلوم یمن بلند است و محاصره یمن باید شکسته شود چون دفاع از مظلوم و ملت مقاوم یمن بر همگان واجب است، همه انسان‌های آزاده باید در برابر این جنایت ظالمانه و سنگین ایستادگی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از ملت یمن تصریح کرد: سازمان‌های بین المللی و دولت‌های اسلامی نباید به بهانه تغییر حکومت در یمن تماشاچی نسل کشی و کودک کشی مردم بی‌گناه یمن شوند بلکه باید به صحنه بیایند و به دفاع از حق مظلوم بپردازند.

کعبی اظهار داشت: باید به دولت آل سعود اولتیماتوم داده شود که در صورت تداوم این جنایت برخورد متقابل صورت بگیرد و تنبیه متجاوز بر پایه حقوق بین الملل در دستور العمل سازمان بین الملل قرار بگیرد.

وی با اشاره به حمایت‌های ایران از ملت مقاوم یمن بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی از هیچ کمکی به ملت یمن دریغ نمی‌کند و شیب حمایت از مردم یمن جهت رفع محاصره بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdff0s.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما