چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 30221
ملت‌های بیدار جهان خواهان خلع‌سلاح آل‌سعود هستند

جوادی آملی: آل‌سعود با اجرای حکم اعدام شیخ نمر سقوط خود را رقم می‌زند

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه ملت‌های بیدار جهان خواهان خلع‌سلاح آل‌سعود هستند، گفت: در صورتی که آل‌سعود این عالم شیعی را به شهادت برساند سقوط خود را رقم می‌زند.
جوادی آملی: آل‌سعود با اجرای حکم اعدام شیخ نمر سقوط خود را رقم می‌زند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در جلسه درس تفسیر قرآن کریم در مسجد اعظم با اشاره به مراسم تجمع طلاب حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه در حمایت از آیت‌الله نمر اظهار داشت: فاجعه‌ای در عربستان در حال وقوع است که عواقب آن گریبانگیر آل‌سعود می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در صورت انجام این اقدام آل سعود دیگران نیز از این جنایت رنج می‌برند، افزود: آن‌ها حمایت این عالم شیعی در حمایت از شیعیان بحرین را یکی از دلایل محکومیت وی بیان کرده‌اند، این در حالی است که خودشان به یمن حمله کرده‌اند.

مفسر بزرگ قرآن کریم با بیان اینکه آل سعود براین باور است که مرگ پایان راه است، عنوان کرد: امروز در منطقه خاورمیانه آل سعود به آدم‌کشی عادت کرده است، در همین راستا ملت‌ها باید بیدار شوند و اسلحه را از آل سعود بگیرند و این پیام جهانی است.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه حوزویان و دانشگاهیان باید آل سعود را انذار کنند، تصریح کرد: در صورتی که آل سعود این عالم شیعی را به شهادت برساند سقوط خود را رقم می‌زند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchzinx.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما