دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 30289
منبع : روابط عمومی بهزیستی استان قم
در مراسم تودیع و معارفه معاون مشارکت های مردمی بهزیستی قم عنوان شد:

واگذاری ۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان در سال جاری

قم نيوز : قم نیوز: در مراسم تودیع و معارفه معاون مشارکت های مردمی ، اشتغال و مسکن بهزیستی استان قم وضعیت مسکن برخی از مددجویان این سازمان بررسی شد.
واگذاری ۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان در سال جاری
به گزارش قم نیوز، طی مراسمی دکتر سلیقه به همراه مسئولین ستادی از زحمات و تلاش های مجید قادری تقدیر و تشکر نموده و با اهداء لوح حکم، محمد علی مقدم خواه را به عنوان سرپرست معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن، معارفه و منصوب کرد.

در این مراسم سلیقه اظهار داشت: داشتن مسولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانتی گرانبها است که در مقاطع مختلف بر عهده افرادی قرار میگیرد تا بر حسب وظیفه وتکلیف به خون شهدا، امام راحل(ره)و میهن اسلامی، ادای دین کنند و آنچه در زمان تصدی مسولیت ها ذی قیمت است، رضایت باری تعالی است.

وی افزود: مسئولیت ها در سازمان بهزیستی، برحسب وظیفه سنگینی که بر دوش داریم، نسبت به سایر دستگاهها از اهمیت ویژه ای بر خوردار است زیرا جامعه هدف ما از افراد نیازمند و معلول می باشد که به فرموده حضرت امام (ره) خدمت به معلولین خدمت به نبی مکرم اسلام است.

سلیقه خدمت رسانی به گروههای هدف را با اهمیت خواند و افزود: یاری رساندن به اقشارآسیب پذیر و محرومین باید در راس کار ما قرار گیرد و این روحیه خدمتگزاری را باید بیش از گذشته در خودمان تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به واگذاری ۳۰۰ واحد مسکن به مددجویان نیازمند در سال گذشته، واگذاری ۳۰۰ واحد دیگر در سال جاری به شرط سهم آورده مددجویان و انجام تعهدات پیمانکاران در دست اقدام است.

سلیقه افزود: در راستاي تحقق اهداف سازمان بهزيستي و ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به افراد معلول و اقشار نيازمند و آسيب پذير جامعه و‌ همچنين به لحاظ حمايت خداپسندانه و بعنوان يك تكليف الهي و انساني،‌ سازمان بهزيستي اقدام به جلب و جذب كمكهاي نقدي و غير نقدي از افراد خير و مردم نيكوكار نموده و همواره خود را موظف داشته تا با سازماندهي و ايجاد شرايط ساختاري مناسب،‌ زمينه گسترش و تعميق مشاركتهاي مردم را فراهم سازد.

وی هدف از مشاركت مردمی در سازمان بهزيستي را توسعه و گسترش رفاه اجتماعي در بين اقشار نيازمند و آسيب پذير و جلب مشاركت مالي و غير مالي مردم به منظور رفع نيازهاي جامعه هدف و كاهش هزينه هاي سازمان بهزيستي عنوان کرد و گفت: انتظار میرود با تغییرات جدید در این واحد، شاهد پیشرفت های چشم گیری در زمینه جلب و جذب مشارکتهای مردمی باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان در پایان با معرفی آقای مقدم خواه به عنوان معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن و موسسات خیریه، با تشکر از زحمات آقای قادری گفت: ایشان در مدت مسئولیت خود در سازمان، منشا خیر و برکت بوده و برحسب تکلیف و وظیفه در جهت پیشبرد اهداف سازمان گام برداشته اند، که جای تقدیر و تشکردارد.

سلیقه همچنین با بر شمردن مسئولیتهای قبلی و تجربه و توانمندی معاون جدید، برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و از کلیه کارکنان خواست که با ایشان نهایت همکاری را داشته باشند تا با همدلی و همکاری شاهد موفقیت های چشمگیری دراین حوزه باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb95bf.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما