چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 30440
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مردم با استفاده از تولید داخلی با حمایت از کارگر ایرانی، دشمنان را مأیوس کنند

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم با استفاده از تولیدات داخلی ضمن حمایت از محصولات بومی به حمایت از کارگر ایرانی بپردازند تا دشمنان را مأیوس کنند.
مردم با استفاده از تولید داخلی با حمایت از کارگر ایرانی، دشمنان را مأیوس کنند
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت و گو با قم نیوز، با اشاره به لزوم توجه به تولیدات داخلی و حمایت از کارگر ایرانی اظهار داشت: گذشته انقلاب این واقعیت را برای ما اثبات می‌کند که ما هرگاه بر اصل می‌توانیم و اصول خودمان استوار باشیم نصرت خداوند و استعداد جوانان را به همراه خود داریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: در اقصاد یگانه راه رهایی از فشارهای دشمن این است که گفتمان مقاومت را پیاده کنیم و اقتصاد را مقاومتی کنیم که در این راستا باید نگاه به داخل ودرک ظرفیت‌های بومی و بی اعتمادی و عدم وابستگی به بیرون را ایجاد کنیم.

حاجی صادقی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان کرد: وابستگی به بیگانکان و دشمنان خودش آتش است، ما باید در زمینه استفاده از کالای داخلی اهتمام داشته باشیم و همانند فرمایش مقام معظم رهبری استفاده از کالای خارجی را در مواقع ضروری بر خودمان حرام کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: مهم‌ترین رکن استقلال، استقلال اقتصادی است و ملتی که می‌خواهد استقلال داشته باشد باید عدم وابستگی به بیگانگان را در خود تقویت کند اما هنوز این فرهنگ در کشورما ایجاد نشده است.

وی با بیان این که دشمن تلاش می‌کند تا این ذهنیت را در ما ایجاد کند که کالای خارجی برتر است تصریح کرد: این موضوع که کالای خارجی بسیار با کیفیت تر از کالاهای داخلی است از نقشه‌های استکبار است تا ما را به خودشان وابسته کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: رسانه‌ها وظیفه دارند تا آثار و تبعات ویران گر استفاده از کالای خارجی را در جامعه مطرح کنند و فرهنگ مصرف تولیدات داخلی را بالا ببرند، همچنین تولید کنندگان باید به دور از شعار به ارتقای سطح کیفی کالای داخلی بپردازند.

حاجی صادقی بیان کرد: در صحنه عمل سیاست گذاران ما باید کاری کنند که افرادی که سرمایه گذار هستند را در زمینه تولید کالای داخلی با کیفیت سوق دهند و مردم با استفاده از تولیدات داخلی ضمن حمایت از محصولات بومی به حمایت از کارگر ایرانی بپردازند تا دشمنان را مأیوس کنند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcawyne.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما