سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 30460
آیت الله نوری همدانی:

حامیان امروز داعش همان حامیان صدام در جنگ با ایران هستند‌

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز‌‌ همان کسانی که در جنگ با ایران به صدام کمک می‌کردند، از داعش حمایت می‌کنند به همین دلیل وحدت و اتحاد باید در همه طبقات مردم عراق حفظ شود.
حامیان امروز داعش همان حامیان صدام در جنگ با ایران هستند‌
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با سرکنسول ایران در کربلا، با اشاره به اینکه وضع دنیا و کشورهای اسلامی و کسانی که در مقابل اسلام ایستاده‌اند، وضعیت خاصی است، اظهار داشت: بیداری، هوشیاری و مقاومت برای مسلمانان در شرایط کنونی از اوجب واجبات است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه پی بردن به نقشه‌های دشمن از مسائلی است که باید به آن دقت شود افزود: اسلام سه جبهه کفر، نفاق و صهیونیست را دشمنان اصلی مسلمانان معرفی کرده است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه قرآن توصیه کرده ‌که مسلمانان باید بدانند دشمنان برای آن‌ها در حال نقشه کشیدن هستند، بیان کرد: ابتدا باید دشمن راشناخت و و نقشه‌های آن‌ها را شناسایی و در مقابل آن به وظایف خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در عراق دشمن به دنبال جداکردن شیعیان از اهل تسنن است خاطر نشان کرد: باید برای وحدت و اتحاد میان مسلمانان شیعه و سنی تلاش کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه دشمن در دنیا به دنبال ایجاد موج اسلام هراسی است گفت: همین دشمنان در میان کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد موج شیعه هراسی و در کشورهای حاشیه خلیج فارس به دنبال ایجاد موج ایران هراسی هستند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسلمانان باید با هم اتحاد داشته باشند بیان کرد: باید برای هفکری و همدلی با یکدیگر گام برداریم و در این زمینه اقدام کنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه جریان در عراق هر روز مصیبتی را به بار می‌آورد اظهار داشت: داعش در عراق‌‌ همان وضعیتی را ایجاد کرده است که صدام در دوران دفاع مقدس برای ایران ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز‌‌ همان کسانی که در جنگ با ایران به صدام کمک می‌کردند از داعش حمایت می‌کنند بیان کرد: وحدت و اتحاد باید در همه طبقات مردم عراق حفظ شود.

آیت الله نوری همدانی بااشاره به اینکه مردم عراق باید از مرجعیت اسلامی تبعیت کنند افزود: باید بدانیم اگر به مبارزه با داعش نپردازیم آن‌ها هر روز قدرتمند‌تر می‌شوند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه نباید بنشینیم تا دشمن به جنگ ما بیاید گفت: باید پیش از حمله دشمن آمادگی داشته باشیم و مانند پیامبر اکرم (ص) که در جنگ تبوک دشمن را از قدرت مسلمانان غافلگیر کرد، تلاش کنیم تا عزت و اقتدار اسلام را به همه جهان نشان دهیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccx0q1.2bqxe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما