پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 30504
عضو شورای شهر تهران:

کتاب عکس اربعین حسینی(ع) منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتشار کتاب عکس اربعین حسینی(ع) گفت: این کتاب با بیش از ۱۲۰ قطعه عکس و یک کتاب یادداشت از این سفر آماده شده است و مستندی نیز در حال ساخته شدن است که پس از اتمام کار، رونمایی می‌شود.
کتاب عکس اربعین حسینی(ع) منتشر شد
به گزارش قم نیوز، احمد مسجد جامعی که پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری سخن می‌گفت، با اشاره به آماده سازی کتاب عکس اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: امروز ماحصل سفر اربعین حسینی با جمعی از علما و اهالی رسانه را خدمت حضرتعالی ارائه می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: یک کتاب عکس با بیش از ۱۲۰ قطعه عکس و یک کتاب یادداشت از این سفر آماده شده است و مستندی نیز در حال ساخته شدن است که پس از اتمام کار، رونمایی می‌شود.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد: عکس‌های این کتاب عکس از بین نزدیک به ۱۰۰۰ عکس انتخاب شده است که این تعداد عکس از سوی ۱۰ عکاس گرفته شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان خاطراتی از سفر اربعین اهالی رسانه تصریح کرد: نخستین بار است که گزارش اربعین برای نخستین بار بدین شکل منتشر می‌شود و افقی را روشن کرد و آیت الله شهرستانی نیز پیشنهاداتی را در دیداری که صورت گرفت مطرح کرد.

وی به ماجرای چاپ سریع این کتاب اشاره کرد و گفت: ناشر این کتاب وقتی متوجه شد این اثر همزمان با چهلم پدرش منتشر می‌شود، به چاپ کتاب سرعت داد و ۴۸ ساعته این کتاب از چاپ در آمد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbasbf.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما