دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 30577
در دیدار با جمعی از کارشناسان و ائمه جماعات راه آهن کشور مطرح شد

تاکید آیت‌الله مکارم‌شیرازی بر رعایت حقوق مردم در ناوگان حمل و نقل هوایی و زمینی‌

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه مسئولان باید روحیه انتقادپذیری داشته باشند، گفت: یکی از حقوق مردم این است که ناوگان هوایی و زمینی بر اساس آن زمان تعیین شده باشد و رعایت این حق نباید نادیده گرفته شود.
تاکید آیت‌الله مکارم‌شیرازی بر رعایت حقوق مردم در ناوگان حمل و نقل هوایی و زمینی‌
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارشناسان و ائمه جماعات راه آهن کشور که در مدرسه امیرالمومنین(ع) قم برگزار شد، با اشاره به این که اگر انسان توکل به خدا داشته باشد از چیزی ترسی ندارد، اظهارداشت: قرآن در همه امور زندگی جامعیت دارد و برنامه دقیقی را بیان کرده است، اگر انسان براساس این آموزه ها حرکت کند به سعادت می‌رسید.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در اجتماعاتی همچون خانواده، جامعه، مدرسه و سفر ضروریاتی دارد که باید مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: توجه به نماز از برنامه هایی است که در سفر و اجتماع به آن توجه شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به مسئولان تصریح کرد: مسئولان باید روحیه انتقاد پذیری داشته و در برخورد با مردم، بهترین رفتار را ارائه دهند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان نباید با رفتار نامناسب خود سبب بدنامی شوند، خاطرنشان کرد: برخورد مناسب و کمک به مردم نیازمند در سفر و زمان‌ شناسی و رعایت زمان از جمله آداب اجتماعی در مسافرت است و اسلام تاکید فراوانی برآن دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه بر رعایت حقوق مردم در مسافرت تاکید کرد و گفت: از جمله حقوق مردم این است که برنامه ناوگان هوایی و زمینی بر اساس آن زمان تعیین شده و حرکت کند و رعایت این حق نباید نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbzsbf.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما