سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 30611
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

طرح پوشش امدادی درمانی ویژه نیمه شعبان در استان قم آغاز شد‌

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز طرح پوشش امدادی درمانی علوم پزشکی ویژه نیمه شعبان خبرداد.
طرح پوشش امدادی درمانی ویژه نیمه شعبان در استان قم آغاز شد‌
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی‌خواه با اشاره به طرح پوشش امدادی درمانی ویژه نیمه شعبان در استان قم اظهارداشت: همزمان با ورود تدریجی زائران و نمازگزاران به استان قم عملیات امدادی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم با حرکت ناوگان اورژانس ۱۱۵ قم و استقرار در محل های از پیش تعیین شده شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه اورژانس ۱۱۵ با ظرفیت صد در صدی آماده خدمات رسانی به زائران و مجاوان است، افزود: طرح ویژه امدادی درمانی با همکاری ۴ استان مجاور، پوشش مخصوص این ایام را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در طرح پوشش امدادی ویژه نیمه شعبان عنوان کرد: در این طرح ۶۰ آمبولانس، ۵ اتوبوس آمبولانس، ۱۰ موتورلانس‌، ۴ بالگرد اورژانس هوایی در کنار ۳۲۰ نیروی زبده فعالیت خود را شروع و تا صبح روز شنبه ۱۶ خرداد ماه ارائه خدمات دارند.

ایرانی خواه با تاکید براینکه بیمارستان صحرایی سیار عاشقان ولایت، با استقرار کامل در محوطه صحن اصلی مسجد مقدس جمکران، مستقر شده است، تصریح کرد: این بیمارستان در فضایی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع سرپوشیده درمانی، یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای باز و با پشتیبانی ۲۵۰ نفر نیروی انسانی شامل پزشک، پرستار، بهیار و نیروهای خدماتی به فعالیت می‌پردازند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca6ine.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما