چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 30614
سرپرست معاونت ‌زیربنایی شهرداری قم:

۲ مرکز کنترل ترافیک ویژه ایام نیمه شعبان در قم فعال می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم گفت: ۲ مرکز کنترل ترافیک در قم و مسجد مقدس جمکران از این طریق مانیتورینگ تمام ترافیک شهر و مبادی ورودی داخل رینگ‌های شهری و مبادی ورودی پارک‌سوارها و پارکینگ‌ها انجام می‌شود.
۲ مرکز کنترل ترافیک ویژه ایام نیمه شعبان در قم فعال می‌شود‌
به گزارش قم نیوز، غلامرضا جانقربان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌ها در بخش پایانه‌های استان اظهارداشت: آمادگی کامل برای پذیرش زائران غیر‌ایرانی وجود دارد و حتی برای مسافرانی که از شهرهای مختلف به قم می‌آیند، سرویس‌دهی اتوبوسرانی از پایانه اصلی به مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه(س) انجام می‌شود.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شهرداری در سال گذشته راه‌اندازی شد، تصریح کرد: ۴۰ دوربین در نقاطی از شهر که نیازمند نصب دوربین برای کنترل و نظارت بود، نصب شده و مانیتورینگ پوشش مناسبی را برای نظارت بر ترافیک از طریق این دوربین‌ها فراهم می‌کند.

وی با اعلام نصب ۱۵ دستگاه دوربین در راستای پوشش مناسب‌تر ترافیک شهری عنوان کرد: این دوربین ها در محورهای منتهی به مسجد مقدس جمکران و پارک‌سوارها نصب می‌شود.

جانقربان با بیان اینکه ۲ مرکز کنترل ترافیک در قم فعالیت است، خاطرنشان کرد: یکی از این مراکز در داخل شهر و دیگری در مسجد جمکران مستقر شده است و از این طریق مانیتورینگ تمام ترافیک شهر و مبادی ورودی داخل رینگ‌های شهری و مبادی ورودی پارک‌سوارها و پارکینگ‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdo90s.yt0zf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما