چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 30737
شهردار قم در دیدار با مدیر حوزه علمیه کشور:

شهرداری قم ۳۶۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: شهرداری بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان از دولت طلبکار است و باید بدهی و طلب شهرداری قم از دولت، در یک صف دیده شود.
شهرداری قم ۳۶۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارد
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی سقائیان نژاد که در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور سخن می‌گفت، اظهار داشت: اگر بخواهیم در حرکت اولیه خود موفق باشیم، باید توصیه‌های علما و روحانیت را آویزه گوش خود قرار دهیم.

شهردار قم افزود: نکته مهمی که در ابتدای کار وجود دارد، بدهی‌های شهرداری قم به میزان بیش از ۱۰۰۰ هزار میلیارد تومان است که این بدهی، از ابتدا پایه زیادی نداشته است اما با سود اضافه شده بر آن که روزانه بیش از ۵۶۰ میلیون تومان است، مبلغ به این میزان رسیده است و مشکل اصلی، حذف ردیف سود وام توسط دولت است. از سوی دیگر شهرداری بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان از دولت طلبکار است و باید بدهی و طلب شهرداری قم از دولت، در یک صف دیده شود.

سقائیان نژاد تصریح کرد: بدهی ما هر روز بیشتر می‌شود و طلب شهرداری قم نیز اگر چنین باشد و اگر از بودجه‌های ملی دیده شده برای قم، استفاده شود، مشکلات قم حل می‌شود.

شهردار قم با اشاره به ضرورت توجه به فرهنگ شهروندی تاکید کرد: فرهنگ ما باید از حوزه علمیه گرفته شود.آیت الله جوادی آملی کتاب بسیار ارزشمندی در این زمینه نوشته‌اند و اگر در این راه به درستی عمل کنیم، در کارهای خودمان نیز موفق می‌شویم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcjaaet.uqeytzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما