پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 30751
منبع : خبرگزاری بسیج
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم:

نوک پیکان فعالیت های دشمنان امروز به سمت مباحث اقتصادی است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: این نگاهی که ما نسبت به کالای ایرانی و به فرهنگ کار داریم بایستی اصلاح شود و باید متوجه شویم که نوک پیکان دشمن به سمت مباحث اقتصادی و صنعت این کشور است.
نوک پیکان فعالیت های دشمنان امروز به سمت مباحث اقتصادی است
به گزارش قم نیوز، محمد علی مختاران محمدی در حاشیه بازدید طلاب بسیجی از مراکز تولیدی شهر صنعتی شکوهیه طی سخنانی اظهار داشت: همینطور که مستحضر هستید، مقام معظم رهبری چند سالی است، یکی از تاکیدات اصلی شان بحث جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است و اهمیت این موضوع به میزانی است که آن دیدبان نظام و آن کسی که تمام آسیب ها و تهدیدات نظام های را دارد رصد میکند و واقف به مشکلات درونی و برونی نظام است به این نتیجه رسیده که آنجایی که دشمن مستکبر و شیطان سفت ما فعالیت میکند برعلیه ما، مباحث اقتصادی است .

وی با بیان اینکه اگر مباحث اقتصادی ما اگر خدایی ناکرده تضعیف بشود معیشت مردم دچار مخاطره می شود،افزود: مباحث اقتصادی اگر تضغیف بشود، بیکاری در جامعه روز به روز افزایش پیدا می کند و مشکلات به صورت زنجیره ای و سلسله وار ادامه پیدا میکند و بعد از بیکاری به اعتیاد بعد از اعتیاد به طلاق و بعد از طلاق به نوعی به افرادی که در جامعه به آنها بزهکار گفته می شود، منجر خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با اشاره به اینکه مردم بایستی از اهمیت اقتصاد مقاومتی آگاه و مطلع شوند، بیان کرد: این نگاهی که ما نسبت به کالای ایرانی و این نگاهی که نسبت به فرهنگ کار داریم بایستی اصلاح شود و باید متوجه شویم که نوک پیکان دشمن به سمت مباحث اقتصادی و صنعت این کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: قشر روحانیت در جامعه از تاثیر بسزایی برخوردار است به این دلیل که این عزیزان از عمق جان مردم و از دورن مردم هستند و امروز مردم را روحانیت را بیشتر از هر قشری میشناسند و دوم اینکه این موضوع نوعی جهاد است و جهاد هم یک موضوع فقهی است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه قم خاطرنشان کرد: امروزبا چنین حرکتهای فرهنگی و آگاهی بخشی امید دشمن به تحریمها را ناکام و دلسوزان نظام را به توان داخلی چه در بعد صنعت و چه در بعد فرهنگ اقتصاد مقاومتی امیدوار میکنیم.

مختاران در پایان با اشاره به اینکه اولا عزیزان روحانی باید خودشان از آخرین وضعیت صنعت و آسیبهای آگاه شوند و این را به مردم منتقل کنند، تصریح کرد: امیدواریم سایر مراکز علمی و حوزوی این موضع ا پیگیری کنند تا در زمینه اقتصاد مقاومتی گامی اساسی برداشته باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfyedm.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما