شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 30783
فرمانده نیروی انتظامی:

در برخورد با ورود زنان به ورزشگاه ها و برگزاری برخی کنسرت ها بر اساس قانون عمل می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی گفت: بر اساس قانون با ورود زنان به ورزشگاه ها و برگزاری برخی کنسرت ها که از ابتدا مجمز ندارند برخورد می‌کنیم.
در برخورد با ورود زنان به ورزشگاه ها و برگزاری برخی کنسرت ها بر اساس قانون عمل می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، سردار حسین اشتری که در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی سخن می‌گفت، با ابراز خرسندی از دیدار با این مرجع تقلید، اظهار داشت: پس از ابلاغ حکم انتصاب، به دنبال این بودیم تا در ابتدای کار خدمت حضرتعالی برسیم و از توصیه‌های شما استفاده کنیم که این توفیق امروز و در آستانه ماه مبارک رمضان و انتهای ماه شعبان محقق شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۳ محور را در بر می‌گیرد که محور نخست نگاه به درون ناجا و ارتقای صیانت این نیرو، محور دوم ارتقای مأموریت‌ها و افزایش آرامش و امنیت مردم و محور سوم، حمایت دستگاه‌های مختلف از ناجا به سبب مأموریت خطیری که به عهد دارد، است.

وی تصریح کرد: برای پی گیری منویات رهبر معظم انقلاب کارگروهی را تشکیل داده‌ایم و این ۳ محور را با قدرت پی گیری می‌کنیم. در زمینه حفظ قرآن و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و دوره‌های بصیرت در بین کارکنان ناجا و فرماندهان ناجا نیز برنامه‌های گسترده ای داریم و تمام سعی و تلاش ما بر این است که امنیت، نظم و آرامش هر چه بیشتر در جامعه حکمفرما شود.

اشتری خاطرنشان کرد: این روزها به ما خرده می‌گیرند که چرا از ورود بانوان به ورزشگاه جلوگیری کرده‌ایم یا برخی کنسرت‌ها را مانع از برگزاری‌شان شده‌ایم این در حالی است که برخی از این‌ها از ابتدا مجوز ندارند و دستگاه‌های دیگر هم مخالفت می‌کنند و فقط ما براساس قانون عمل می‌کنیم. از سوی دیگر تدبیر رهبر معظم انقلاب حفظ دستاورهای انقلاب و حضرت امام (ره) است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: امیدواریم سرباز خوبی برای رهبر معظم انقلاب و مقوم ولایت فقیه باشیم و در این راه از توصیه‌های مراجع عظام تقلید نیز استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcae0ne.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما