شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 30790
منبع : روابط عمومی بهزیستی قم
مدیر کل بهزیستی قم عنوان کرد:

بازرسی و ارزیابی بر ۲۷۰ مرکز بهزیستی استان در ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بهزیستی قم گفت: برای اولین بار در استان قم در ماه رمضان و در یک مقطع زمانی مشخص، طی چک لیست های تعریف شده و مطابق با شرایط معاونت های مربوطه، مراکز تحت نظارت بهزیستی را مورد پایش قرار خواهیم داد.
بازرسی و ارزیابی بر ۲۷۰ مرکز بهزیستی استان در ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۸۰% خدمات بهزیستی در قالب مراکز غیردولتی تحت پوشش بهزیستی ارائه می‌شود و توسعه فعالیت ها نیز به صورت کامل در بخش غیردولتی دیده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی قم افزود: این رویکرد همسو با سیاست های ابلاغ شده در خصوص اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی است و جدی تر از همیشه در دولت یازدهم دنبال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نظارت و بازرسی بر کلیه مراکز دولتی و غیردولتی که از سازمان پروانه فعالیت در یافت نموده اند، وظیفه دفتر عملکرد و پاسخگویی به شکایات می‌باشد تصریح کرد: طی ابلاغیه ای در ماه مبارک رمضان، هر یک از معاونتها به اتفاق کارشناس مسئول حوزه و کارشناس شهرستان به همراه کارشناس مسئول دفتر عملکرد و ارزیابی شکایات، حدود ۲۷۰ مرکز تحت نظارت بهزیستی را طبق چک لیست ها مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی قم افزود: بعد از اتمام ارزیابی، تمامی نقاط ضعف و قوت مراکز شناسائی خواهد شد که متعاقبا اولویت نظارت های ما در ادامه کار، متمرکز بر رفع نقاط ضعف مراکز خواهد بود.

سلیقه در پایان هدف از پایش و ارزیابی مراکز را رفع نواقص موجود عنوان کرد و افزود: مراکز تحت نظارت ما در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری، بازوی توانمند بهزیستی می‌باشند و نظارت و رفع نواقص از این مراکز، ما را در رسیدن به هدفمان در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف موفق‌تر می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciuyap.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما