سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 30868
حاشیه های مراسم ۲۴ خرداد در قم

از رفتار دو گانه استاندار قم تا حضور اصولگرایان در میتینگ سیاسی جبهه حامیان دولت در قم !

قم نيوز : قم نیوز: از نکات جالب توجه این مراسم حضور برخی از اصولگرایان قم از جمله ولی الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم و همچنین دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در میتینگ سیاسی جبهه حامیان دولت می باشد .
از رفتار دو گانه استاندار قم تا حضور اصولگرایان در میتینگ سیاسی جبهه حامیان دولت در قم !
به گزارش قم نیوز، مراسم سالگرد ۲۴ خرداد ، سالروز انتخابات حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب ۵۰٫۷۱ ٪ آراء به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران که عصر یکشنبه در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.

این مراسم که به همت جبهه حامیان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در قم و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری و استاندار محترم قم حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش برگزار شد ، شاهد حضور پررنگ مدیران دولتی و برخی مسوولان ارشد استان قم بود .

از نکات جالب توجه این مراسم حضور برخی از اصولگرایان قم از جمله ولی الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم و همچنین دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در میتینگ سیاسی جبهه حامیان دولت می باشد .

ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم طی سخنانی گفت: حماسه بزرگ ۲۴ خرداد ۹۲، خنده را بر لبان رهبر معظم انقلاب و دوستان نظام جمهوری اسلامی نشاند و یأس و ناامیدی دشمنان را در پی داشت و پس از آن بود که دولتی مقتدر، پر توان، متعهد و مسئول، پایبند به قانون و رهبر معظم انقلاب بر سر کار آمد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در سخنرانی خود به تبیین دستاوردهای دولت یازدهم و شرایط موجود پرداخت.

در این مراسم مجری برنامه باخطاب قرار دادن شهردار قم به عنوان پرفسور، از مسوولان استان قم، شورای اسلامی شهر، استاندار و دکتر لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس به خاطر زمینه سازی برای حضور پرفسور سقائیان نژاد جهت خدمت در شهر قم تقدیر نمود و همچنین حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در بخشی از سخنان خود نیز از شهردار قم به عنوان فردی توانمند در عرصه استانی و ملی یاد کرد و از مسوولان به خاطر حضور وی در قم تقدیر نمود.

لازم به ذکر است پیش از این استاندار قم نسبت به حضور مهندس دلبری شهردار سابق قم در تجمع ما نگرانیم واکنش نشان داده بود ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه معاونت عمرانی استانداری با اشاره به شرکت شهردار قم در یک محفل سیاسی اظهار داشت: شهرداری باید بداند که یک نهاد حاکمیتی است و نباید وارد مسائل سیاسی شود.

وی با اشاره به اینکه اگر در اینگونه رفتارها تکراری ببیند برخورد جدی خواهد داشت افزود: این اولین و آخرین هشدار است که در این حوزه خواهم داد. شهرداری نباید در هر جلسه‌ای شرکت کرده یا هر ملاقاتی را انجام دهد چرا که حوزه کاری شهرداری مسائل سیاسی نیست.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcevv8x.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما