?>?> مذاکره‌کنندگان با تبعیت از شهدای غواص همچنان در برابر استکبار ایستادگی کنند | قم نیوز
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 30927
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم:

مذاکره‌کنندگان با تبعیت از شهدای غواص همچنان در برابر استکبار ایستادگی کنند

قم نيوز : قم نیوز: بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای گفت: مذاکره کنندگان باید مانند شهدا سرافراز که حتی با دست‌های بسته هم تسلیم زورگویی دشمن نشدند، همچنان در مقابل زورگوئی‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.
مذاکره‌کنندگان با تبعیت از شهدای غواص همچنان در برابر استکبار ایستادگی کنند
به گزارش قم نیوز، بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای با اشاره به پیام‌هایی که تشیع شهدای غواص برای مسئولان کشور داشت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خواست در مقابل استکبار جهانی مقاومت کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

سلام و صلوات خداوند بر شهداء سرفراز ایران اسلامی که جوانمردانه ۸ سال با تمام وجود در برابر تجاوزات دشمنان ایستادگی کردند و سلام بر ملت بزرگ و وفادار ایران اسلامی که پیام این فرشتگان به حق پیوسته را به خوبی فرا گرفته‌اند و با حضور به‌موقع در صحنه به‌همه دنیا اعلام کرده‌اند که از ادامه راه شهیدان خسته نشده و جانانه از آرمان‌های مقدس خود دفاع می‌کنند.

اگر چه ملت قدرشناس ایران اسلامی همواره در استقبال و بدرقه شهدای دفاع مقدس در میدان حاضر می‌شوند؛ اما شکوه مثال زدنی و ماندگار تشییع جنازه شهدای غواص به جهت مجسم شدن آمیختگی احساسات پاک دینی و انقلابی مردم آگاه به زمان، حال و هوای دیگری داشت.

حضور میلیونی و حماسی مردم با شعار نوشته‌های مختلف، بیانگر این واقعیت بود که این تشییع حاوی پیامی متفاوت با دیگر تشییع جنازه‌ها به دوست و دشمن بود.

دست نوشته‌هایی در موضوع «لزوم ایستادگی مذاکره کنندگان هسته‌ای در مقابل زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ»، «زیر بار ظلم نرفتن و نهراسیدن از شانتاژهای آنان» و نیز «دلواپسی نسبت به‌نتیجه مذاکرات و آمادگی برای نثار جان جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی»، بیش از هرچیز خودنمایی می‌کرد.

حضور به یادماندنی مردم و اظهار تشکر مقام معظم رهبری از آنان، تائیدی بر این نکته است که شعارهای مطرح شده در این مراسم با شکوه درخواستی فراجناحی و ملی توسط آحاد ملت غیرتمند و دلواپس ایران اسلامی بوده و جناحی تلقی کردن این نگرانی جمعی، انکار واقعیات ملموس است.

مردم با بصیرت و آگاه به زمان ما با این تشییع با شکوه به مذاکره‌کنندگان هسته‌أای این پیام را دادند که تنها زمانی از آن‌ها با عظمت یاد می‌کنند که مانند شهدا سرافراز که حتی با دست‌های بسته هم تسلیم زورگویی دشمن نشدند، آنان نیز پرچم شهدای سرافراز را به شایستگی بلند کرده و همچنان در مقابل زورگوئی‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca0one.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما