شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 31090
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران خبر داد:

برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي در راستاي تقويت و تحكيم بنیان خانواده

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان بایدها و نبایدهای خانواده مهدوی در این مکان مقدس پرداخت.
برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي در راستاي تقويت و تحكيم بنیان خانواده
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس ابراهيمي از برگزاري كارگاه هاي آموزشي در ايام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اين‌كه بيش از ۶۰ درصد مخاطبان در مسجد مقدس جمكران به صورت خانوادگي حضور پيدا مي‌كنند بنابراين یکی از برنامه‌های ما، آموزش آموزه‌های دینی جهت تقویت و تحکیم بنیان‌های نهاد خانواده است.

وی افزود: خانواده به عنوان کانون تربیت و آرامش بايد آگاه شود تا بتواند در تربيت فرزندان نقش عمده‌اي ايفا كند و از آن‌جايي كه والدين نقش و جایگاه ویژه در تربيت دارند با شركت در كارگاه‌هاي آموزشي به آموزه‌هايي دست پيدا مي‌كنند.

معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان بایدها و نبایدهای خانواده مهدوی در این مکان مقدس پرداخت و بيان كرد: زمان برگزاری اين كارگاه شبهای ۲۱ و۲۳ ماه مبارک رمضان است كه در شبستان قرآنی مسجد مقدس جمکران برگزار مي‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان كرد: اصول و راهکارهای تحکیم خانواده، شیوه ارتباط کلامی بین زوجين و شیوه های ارتباطی والدین با فرزندان از محورهاي اين كارگاه است كه خانواده‌ها مي‌توانند از آن بهره ببرند.

وی برگزاری کارگاه آموزشی تربیت فرزند قرآنی را يكي ديگر از اين كارگاه‌ها دانست و اظهار كرد: اين كارگاه با شعار هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی در شب های قدردر شبستان قرآنی با محورهاي تربیت فرزند قرآني و سبک زندگی قرآنی برگزار خواهد شد.

لازم به ذكر است تمامي علاقه مندان به اين مباحث مي‌توانند در اين كارگاه‌ها شرکت كنند

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccxxq1.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما