يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 31264
منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم
رئیس مرکز فوریتهای پزشکی قم اعلام کرد

تمهیدات ویژه اورژانس ۱۱۵ قم جهت پوشش مراسم شب های قدر و روز قدس

قم نيوز : قم نیوز: در آستانه شب های پر برکت قدر و مراسم روز قدس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اکیپ های ویژه ای را جهت پوشش امدادی این مراسم ها پیش بینی کرد.
تمهیدات ویژه اورژانس ۱۱۵ قم جهت پوشش مراسم شب های قدر و روز قدس
به گزارش قم نیوز، رئیس مرکز فوریت های پزشکی قم گفت: در آستانه شب های پر خیر و برکت احیا و نیز روز قدس و طی جلسات هماهنگی با مسئولین حرم مطهر حضرت معصومه (س) و استانداری مقر گردید اورژانس ۱۱۵ قم علاوه بر پوشش امدادی معمول و روزانه خود در شهر ، جاده ها و بخش ها، با بیش ۳۸ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد امداد هوایی این مراسم را زیر پوشش قرار دهد.

حسنی افزود : تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس ، ۵ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ( با تیم کامل درمانی ) در میدان آستانه مستقر می شوند و همچنین در شب های احیا، ۴۵ نفر از نیروهای اورژانس ۱۱۵ قم در اطراف حرم مطهر از زمان افطار تا سحر مستقر می باشند تا در صورت لزوم خدمات درمانی را به زائرین حرم کریمه اهل بیت ارائه نمایند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم همچنین تصریح کرد: دو دستگا ه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس نیز در مسجد مقدس جمکران مستقر می شوند تا مراسم احیا این مسجد مقدس را پوشش دهند و همچنین نیرو های اورژانس ۱۱۵ در محل های دیگری همچون ، مجتمع امام خمینی (ره)، کوه خضر نبی حضور خواهند داشت.

حسنی در رابطه با پوشش امدادی مراسم روز قدس نیز گفت : در طول مسیر راهپیمایی روز قدس تا حرم مطهر حداقل ۱۰ دستگاه آمبولانس با ۳۰ نیرو و تجهیزات و امکانات کامل درمانی وظیفه پوشش امدادی این مراسم را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfj0dm.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما