دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 31270
منبع : روابط عمومی استانداری قم

سرپرست استانداری قم با حجت‌الاسلام و‌المسلمین شهرستانی دیدار کرد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست استانداری قم با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرپرست استانداری قم با حجت‌الاسلام و‌المسلمین شهرستانی دیدار کرد
به گزارش قم نیوز، فریدون همتی با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

مشاور عالی وزیر کشور در این دیدار خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را موهبتی الهی دانست و بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان برای بهره‌مندی از این توفیق در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد.

سرپرست استانداری قم با اشاره به فعالیت‌های کم نظیر موسسه آل‌البیت وابسته به آیت الله سیستانی در زمینه‌های مختلف از جمله دینی و فرهنگی اظهار کرد: این مؤسسه کارهای فاخر و ارزنده‌ای را در راستای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و اهل بیت (ع) انجام داده است.

وی با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی در مدیریت موسسه آل‌البیت، به کمک‌های این مرکز به اجرای پروژه‌های خدماتی در قالب خیرین اشاره و تصریح کرد: در کنار فعالیت های دینی، این مرکز در انجام امور خیریه و مشارکت در طرح‌های عام المنفعه نیز پیشگام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای همتی به سمت سرپرست استانداری قم، به اهمیت خدمت در شهر مقدس قم اشاره و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccxiq1.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما