چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 31315
رئیس حوزه هنری قم:

فعالیت‌های فرهنگی نیازمند فضاها و زیرساخت‌های متناسب با آن است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس حوزه هنری قم گفت: فعالیت‌های فرهنگی نیاز به فضاها و زیرساخت‌های متناسب با آن را دارد که در این زمینه در استان قم محدودیت‌هایی وجود دارد.
فعالیت‌های فرهنگی نیازمند فضاها و زیرساخت‌های متناسب با آن است
به گزارش قم نیوز، مجدالدین معلمی در جلسه‌ای مشترک با رئیس سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه فعالیت فرهنگی احتیاج به فضای فرهنگی دارد اظهار داشت: حوزه هنری قم به دلیل محدودیت‌های فضایی و مکانی که وجود دارد با مشکلاتی روبرو شده است.

رئیس حوزه هنری استان قم با اشاره به اینکه باوجود توان مالی و فضایی متوسطی حوزه هنری قم دارد با تمام توان در حال فعالیت است، افزود: تشکیل جلسات مستمر میان نهادهای فرهنگی و هنری استان برای تبادل‌نظر و اطلاعات لازم است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل این جلسات می‌تواند به هم‌افزایی در امور فرهنگی و هنری بینجامد، تأکید کرد: ازجمله کارکردهای این جلسات می‌تواند به سامان شدن جشنواره‌های متعدد فرهنگی هنری در قم باشد.

معلمی با اشاره به اینکه فضای شهری احتیاج به کارهای بزرگ فرهنگی هنری دارد تا طعم آن برای مدت‌ها در کام مردم قم بماند، تصریح کرد: هر چه ارتباط و تعامل فضای فرهنگی با مردم بیشتر باشد، آثار هنری بیشتری تولید و امکانات عمومی شهر بیشتر درگیر فعالیت‌های هنری خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان قم با اشاره به نمایش «سردار مهر و ماه» و محفل «قمپز» به‌عنوان دو فعالیت فراگیر و تأثیرگذار حوزه هنری قم در سال ۱۳۹۳، خاطرنشان کرد: حوزه هنری قم با تمام توان در خدمت پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی هنری استان و همکاری با سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccp1q1.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما