کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

روز قدس مشتی آهنین بر پیکره پوشالی استکبار است

خبرگزاری تسنیم , 17 تير 1394 ساعت 15:26

قم نیوز: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ملت ایران و مردم مسلمان جهان را به شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت کرد.


به گزارش قم نیوز، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ملت ایران و مردم مسلمان جهان را به شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: هرچه از طول عمر پلید و نفرت آورِ صهیونیسم بین‌الملل و رژیم غاصب و تروریست آن می‌گذرد، صفحات خونین‌تر و دردناک‌تری نیز بر کتاب تاریخ فلسطین مظلوم افزوده می‌شود. رمضان تلخ مسلمانان در یمن و غزّه، آغشته به درد و زخم و فریاد است و حکایت افطارهایِ معصومانه یک ملت، که تنها طعم خون و خمپاره را احساس کرده است.

چقدر اندوهبار، که شیطان چکمه پوشِ سفّاک، گلوی فلسطین را می‌فشارد و از سویی دیگر، ایادی دست نشانده زبون و مرتجعین عرب منطقه نیز یمن را به غَرقابهِ آتش و خاکستر بدل می‌کند، اما دهان دجّال به تحسین و تقویت او گشوده می‌شود.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با الهام از مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و زیرلوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، از آحاد امت مسلمان برای شرکت در راهپیمایی این روز با شکوه دعوت می‌کند و با شعار «روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن» بار دیگر بانگ نفرت و انزجار مسلمانان، از این همه درنده خویی و جنایت و سکوت آلوده به تزویرِ مدعیانِ حقوقِ بشر، را طنین انداز خواهد کرد. ان‌شاءالله این حضور پرشکوه، قلب انباشته از زخم مادران و کودکان مظلوم و بی‌پناه یمن و غزه را مرهم نهد و مُشتی آهنین بر پیکرِ پلید و پوشالی این غاصبان عصیانگر فرود آورد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 31323

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/31323/روز-قدس-مشتی-آهنین-پیکره-پوشالی-استکبار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir