چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 31323
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

روز قدس مشتی آهنین بر پیکره پوشالی استکبار است

قم نيوز : قم نیوز: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ملت ایران و مردم مسلمان جهان را به شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت کرد.
روز قدس مشتی آهنین بر پیکره پوشالی استکبار است
به گزارش قم نیوز، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ملت ایران و مردم مسلمان جهان را به شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: هرچه از طول عمر پلید و نفرت آورِ صهیونیسم بین‌الملل و رژیم غاصب و تروریست آن می‌گذرد، صفحات خونین‌تر و دردناک‌تری نیز بر کتاب تاریخ فلسطین مظلوم افزوده می‌شود. رمضان تلخ مسلمانان در یمن و غزّه، آغشته به درد و زخم و فریاد است و حکایت افطارهایِ معصومانه یک ملت، که تنها طعم خون و خمپاره را احساس کرده است.

چقدر اندوهبار، که شیطان چکمه پوشِ سفّاک، گلوی فلسطین را می‌فشارد و از سویی دیگر، ایادی دست نشانده زبون و مرتجعین عرب منطقه نیز یمن را به غَرقابهِ آتش و خاکستر بدل می‌کند، اما دهان دجّال به تحسین و تقویت او گشوده می‌شود.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با الهام از مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و زیرلوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، از آحاد امت مسلمان برای شرکت در راهپیمایی این روز با شکوه دعوت می‌کند و با شعار «روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن» بار دیگر بانگ نفرت و انزجار مسلمانان، از این همه درنده خویی و جنایت و سکوت آلوده به تزویرِ مدعیانِ حقوقِ بشر، را طنین انداز خواهد کرد. ان‌شاءالله این حضور پرشکوه، قلب انباشته از زخم مادران و کودکان مظلوم و بی‌پناه یمن و غزه را مرهم نهد و مُشتی آهنین بر پیکرِ پلید و پوشالی این غاصبان عصیانگر فرود آورد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbffbf.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما