چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 3135
سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

ما مدعی قهرمانی هستیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: ما با هر سه حریف بالای جدول در هفته‌های آتی بازی داریم و می‌توانیم امتیازات عقب مانده را جبران کرده و بار دیگر مدعی شویم.
ما مدعی قهرمانی هستیم
به گزارش قم نیوز، حسین گنجیان اظهار کرد: بازیکنان ما در این مسابقه تلاش زیادی انجام خواهند داد تا حریف را مغلوب کنند، زیرا امتیازات ارزشمندی را در دیدارهای خانگی از دست داده‌ایم و نمی‌خواهیم این روند ادامه داشته باشد بلکه با تمام توان خود سه امتیاز را می‌خواهیم.

وی تصریح کرد: وضعیت ما بسیار خوب است و در این شرایط می‌توانیم از بازیکنان تیم صبای انتظار برد داشته باشیم، زیرا ما تیمی هستیم که با پیروزی در هفته شانزدهم مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بار دیگر قدرت خود را نشان دادیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: انگیزه تیم ما رسیدن به سه مدعی بالای جدول است، ضمن اینکه ما با هر سه حریف بالای جدول در هفته‌های آتی بازی داریم و می‌توانیم امتیازات عقب مانده را جبران کرده و بار دیگر مدعی شویم.

وی ادامه داد: تغییر خاصی در تیم ایجاد نکرده‌ایم، بازیکنان همان نفرات هستند و انگیزه آنها هم مانند آغاز فصل است، ما می‌خواهیم جایگاهمان در مکان چهارم جدول از دست نرود، تیم خوبی داریم و در دیدار با شهرداری ساوه حتما سه امتیاز را می‌خواهیم.

گنجیان تصریح کرد: به بازیکنان تیم اطمینان دارم و قطعا در دیدار عصر جمعه و همچنین بازی‌های آینده امتیازات از دست رفته در هفته‌های دهم تا پانزدهم که با سه تساوی و سه شکست برای ما همراه بود را جبران خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در دیدار این هفته با شهرداری ساوه که در خانه ما برگزار می‌شود، با آسودگی خاطر از بابت داشتن نیمکتی قوی به مصاف حریفان می‌رویم، زیرا با شناختی که از بازیکنان جوان و جویای نام تیم در کنار چند چهره با تجربه دارم، مطمئنا در این دیدار می‌خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در مورد بازی هفته گذشته مقابل تیم فوتسال میثاق تهران خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در این مسابقه رخ داد تقریبا شبیه حوادث بازی رفت ما مقابل این تیم بود، زیرا در آن بازی هم تیم برتر میدان بودیم و به خوبی توانستیم از فرصت‌ها بهره برده و خوب نتیجه بگیریم.

وی بیان کرد: اگر کمی باهوش باشیم، بازی مقابل شهرداری ساوه در سالن حیدریان و در حضور تماشاگران خودی را به سود خود تمام خواهیم کرد، در این مسابقه همانند بسیاری از بازی‌های لیگ این فصل سعی می‌کنیم بازی پرگلی رقم بزنیم.

تیم فوتسال صبای قم که امسال نماینده قم در مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است تا این هفته در خانه خود موفق به شکست تیم‌های فوتسال پرسپولیس تهران، میثاق تهران، لبنیات ارژن فارس، دبیری تبریز و گسترش فولاد تبریز شده است و از ساعت ۱۶ روز جمعه نهم دی ماه در نهمین بازی خانگی میزبان تیم فوتسال شهرداری ساوه است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.s0s2yt0fka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما