کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

"سکوت جهان در برابر جنایات آل سعود رسوایی بزرگی برای مجامع حقوق بشر است"

مکارم شیرازی: مذاکره‌کنندگان بر مواضع مثبتی که دارند، ایستادگی کنند

خبرگزاری تسنیم , 19 تير 1394 ساعت 13:19

قم نیوز:مرجع تقلید شیعیان بر لزوم حمایت از مردم مظلوم یمن تاکید کرد و گفت: امیدواریم مذاکره کنندگان بر مواضع مثبتی که دارند باشند، آن‌ها دارند فداکاری می‌کنند؛ اگر حاضر به توافق آبرومندانه شدند، قبول کنند اگر نشد راه‌های دیگر هم هست.


به گزارش قم نیوز، آیت الله ناصر مکارم شیرازی لحظاتی پیش در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حضور پرشور و باشکوه مردم در این راهپیمایی پیام عظمت و اتحاد ملسمین و رسوایی اسرائیل و حامیان آن‌ها را به گوش جهانیان می‌رساند.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه نباید مسئله قدس فراموش شود، افزود: این راهپیمایی هرساله سبب زنده شدن مسئله فلسطین شده و خون تازه‌ای در عروق مسلمین جاری شود.

استاد برجسته حوزه علمیه بر لزوم حمایت از مردم مظلوم یمن تاکید کرد و گفت: دنیا در برابر جنایات ال سعود خاموش است و این رسوایی بزرگی است برای مجامع حقوق بشر است.

وی با اشاره تقارن مذاکرات هسته‌ای با روز جهانی قدس تصریح کرد: امیدواریم مذاکره کنندگان بر مواضع مثبتی که دارند باشند،آن‌ها دارند فداکاری می‌کنند؛ اگر حاضر به توافق آبرومندانه شدند، قبول کنند اگر نشد راه‌های دیگر هم هست.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 31350

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/31350/مکارم-شیرازی-مذاکره-کنندگان-مواضع-مثبتی-ایستادگی-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir