جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 31350
"سکوت جهان در برابر جنایات آل سعود رسوایی بزرگی برای مجامع حقوق بشر است"

مکارم شیرازی: مذاکره‌کنندگان بر مواضع مثبتی که دارند، ایستادگی کنند

قم نيوز : قم نیوز:مرجع تقلید شیعیان بر لزوم حمایت از مردم مظلوم یمن تاکید کرد و گفت: امیدواریم مذاکره کنندگان بر مواضع مثبتی که دارند باشند، آن‌ها دارند فداکاری می‌کنند؛ اگر حاضر به توافق آبرومندانه شدند، قبول کنند اگر نشد راه‌های دیگر هم هست.
مکارم شیرازی: مذاکره‌کنندگان بر مواضع مثبتی که دارند، ایستادگی کنند
به گزارش قم نیوز، آیت الله ناصر مکارم شیرازی لحظاتی پیش در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حضور پرشور و باشکوه مردم در این راهپیمایی پیام عظمت و اتحاد ملسمین و رسوایی اسرائیل و حامیان آن‌ها را به گوش جهانیان می‌رساند.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه نباید مسئله قدس فراموش شود، افزود: این راهپیمایی هرساله سبب زنده شدن مسئله فلسطین شده و خون تازه‌ای در عروق مسلمین جاری شود.

استاد برجسته حوزه علمیه بر لزوم حمایت از مردم مظلوم یمن تاکید کرد و گفت: دنیا در برابر جنایات ال سعود خاموش است و این رسوایی بزرگی است برای مجامع حقوق بشر است.

وی با اشاره تقارن مذاکرات هسته‌ای با روز جهانی قدس تصریح کرد: امیدواریم مذاکره کنندگان بر مواضع مثبتی که دارند باشند،آن‌ها دارند فداکاری می‌کنند؛ اگر حاضر به توافق آبرومندانه شدند، قبول کنند اگر نشد راه‌های دیگر هم هست.

انتهای پیام/ ۱۳۲

https://qomnews.ir/vdcbgfbf.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما