دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 31502

رضا حقیقی به تیم فوتبال صبا پیوست

قم نيوز : قم نیوز: رضا حقیقی هافبک میانی تیم فوتبال پدیده خراسان و سابق پرسپولیس به صورت رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوست.
رضا حقیقی به تیم فوتبال صبا پیوست
به گزارش قم نیوز، زمزمه‌های حضور این بازیکن جوان در صبا از هفته‌ها پیش شنیده می‌شد اما پیوستن علی دایی به صبا، روند حضور حقیقی در صبا را سرعت بخشید.

این بازیکن ۲۶ ساله که متولد مشهد است همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشت و فصل گذشته نیز در دو تیم پرسپولیس و پدیده بازی می‌کرد.

حقیقی فصل گذشته در ابتدای لیگ در پرسپولیس حضور داشت و در نیم فصل در ۱۳ بازی از مجموع ۱۵ مسابقه این تیم به میدان رفت و سپس با پیوستن به پدیده مشهد در نیم فصل، در ۷ مسابقه این تیم در نیم فصل دوم حاضر شد و برابر تراکتورسازی نیز گلزنی کرد.

این هافبک میانی در فصل ۹۳-۹۲ با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر حاضر بود و در ۲۵ بازی از ۳۰ بازی تیمش در لیگ برتر به میدان رفت و با آمار یک پاس گل به کار خود در این فصل پایان داد.

در فصل ۹۲-۹۱ نیز حقیقی که در نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوسته بود ۱۴ بازی برای این تیم انجام داد و ۲ گل به ثمر رساند و در نیم فصل نخست نیز با پیراهن فجر سپاسی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و ۱۰ بازی نیز با پیراهن زرد فجرسپاسی در این فصل انجام داد.

رضا حقیقی در فصل ۹۱-۹۰ نیز با پیراهن فجرسپاسی شیراز به فوتبال ایران معرفی شد و با حضور در ۳۲ بازی لیگ برتر با فجرسپاسی نمایش بسیار خوبی با این تیم داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaumne.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما