چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : 3156
متقی:

پیکارهای کاتا جودو قهرمانی کشور در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت جودو استان قم از برگزاری پیکارهای کاتا جودو قهرمانی کشور به میزبانی این هیئت خبر داد.
پیکارهای کاتا جودو قهرمانی کشور در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجید متقی امروز تصریح کرد: قم از استان‌های سر آمد و پیشرو در کاتا جودو در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی است و امیدواریم در این مسابقات بتوانیم شاهد موفقیت کاتاروهای قمی باشیم.

وی ادامه داد: این ششمین دوره مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور است که با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی از استان‌های مختلف روز پنج‌شنبه این هفته به میزبانی هیئت جودو استان قم برگزار خواهد شد تا نفرات برتر مشخص شوند.

رئیس هیئت جودو استان قم با اشاره به آمادگی جودوکاران قمی برای کسب موفقیت در مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور، تصریح کرد: کاتاروهای خوب قمی برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره از پیکارهای کاتا قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ششمین دوره مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور در سبک‌های مختلف به میزبانی قم در روز پنج‌شنبه هشتم دی برگزار می‌شود، بیان کرد: در این مسابقات که کاتاروهای تمام استان‌ها حضور دارند، کاتاروهای شرکت‌کننده در پنج فرم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

متقی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها، محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی دو تن از کاتاروهای سرشناس و نامدار استان قم که سابقه سه دوره حضور در پیکارهای جهانی این رشته ورزشی را دارند از امیدهای کسب عنوان برای تیم قم به شمار می‌روند.

وی عنوان کرد: البته با توجه به تلاش‌هایی که در هیئت جودو استان قم صورت گرفته و از جمله این دو قهرمان ارزشمند با برگزاری دوره‌های آموزشی برای کاتاروهای قمی داشته‌اند، انتظار داریم دیگر نفرات تیم قم نیز موفقیت‌آمیز عمل کنند.

رئیس هیئت جودو استان قم اظهار کرد: در این مسابقات تمام تیم‌ها برای کسب قهرمانی حضور خواهند یافت و مطمئناً تیم کاتا جودوی استان قم نیز برای مدعی بودن کسب عنوان قهرمانی با نفرات برتر خود پا به این مسابقات خواهد گذاشت.

وی عنوان کرد: این مسابقات در حضور نماینده فدراسیون و مربیان تیم ملی جودو برگزار خواهد شد و نفرات برتر هر فرم و شایسته‌ترین‌های این پیکارها برای شرکت در رقابت‌های جهانی و آسیایی به اردوی تیم ملی کاتا جودو کشورمان دعوت خواهند شد.

متقی در ادامه به حضور تیم جودو پاسارگاد قم در مسابقات لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: این تیم دومین سال حضور خود در پیکارهای لیگ دسته اول را تجربه می‌کند و نمایش خوب و قابل قبولی نیز داشته است.

رئیس هیئت جودو استان قم تاکید کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک در کنار کاتا جودو، در بخش مبارزه این رشته ورزشی نیز قهرمانان مطرحی به ورزش استان و جودو کشور معرفی کرده و شاهد افتخارآفرینی آنها در میادین مختلف باشیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.n9wrak9q3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما