يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 31617
منبع : روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم
به دلیل آلایندگی زیست محیطی؛

کارخانه فولاد در استان قم پلمپ شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست قم گفت: یکی از واحدهای آهن و فولاد که در زمینه تهیه انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی فعالیت می کند، به دلیل آلایندگی های زیست محیطی پلمپ شد.
کارخانه فولاد در استان قم پلمپ شد
به گزارش قم نیوز، علی احمدی با اشاره به برخورد و مقابله جدی با واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی آلاینده در استان، در سخنانی اظهار داشت: آلاینده های زیست محیطی سلامت عمومی جامعه را با مخاطره مواجه می کند، از این رو اداره کل حفاظت محیط زیست قاطعانه با گسترش آلودگی ها در جامعه مقابله می کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی، از عزم جدی دستگاه قضایی برای برخورد با تخریب کنندگان محیط زیست خبر داد و گفت: بحمدالله عزم و اراده جدی و هماهنگی و مشارکت لازم در میان مسوولان استان برای جلوگیری از تخریب محیط زیست وجود دارد.

رییس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست قم از پلمپ یکی از واحدهای آهن و فولاد خبر داد و گفت: این واحد صنعتی به دلیل آلودگی و تخلفات زیست محیطی، پس از صدور اخطاریه های لازم و عدم همکاری و اقدام برای رفع آلودگی ها به دستور مقام قضایی پلمپ شد.

وی در پایان تصریح کرد: موضوع رفع آلایندگی های زیست محیطی واحدهای صنعتی و خدماتی در استان قم توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با جدیت در حال پیگیری است و قطعا واحدهای غیرمجاز ذوب سرب در استان پس از شناسایی و صدور اخطاریه ها از ادامه فعالیت آنها جلوگیری بعمل می آید.
انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchq-nx.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما