پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 31943
مدیرکل بنیاد شهید قم:

مراسم تجلیل از آزادگان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان قم همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور خبر داد.
مراسم تجلیل از آزادگان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، سید جواد هاشمی عصر امروز در نشست خبری که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان قم همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور اظهارداشت: امروز سربلندی و عزت نظام از ایثارگری و مقاومت شهدا و آزادگان به دست آمده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به روز بزرگداشت مقام خبرنگار افزود: خبرنگاران کسانی هستند که به ترویج روحیه مقاومت و ایثار در جامعه نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان آبوی نظام اسلامی هستند خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از آزادگان روز ۲۶ مرداد ماه ساعت ۱۸ در مجتمع امام خمینی قم برگزار می‌شود که حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد.

هاشمی با بیان اینکه در این مراسم از آزادگان تجلیل می‌شود عنوان کرد: ۱۴ تن از آزادگان قم که سالهای بیشتری را در زندان‌های عراق گذرانده‌اند در این مراسم تجلیل می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به اینکه ۵۸۷ آزاده در قم داریم بیان کرد: ۴۵ تن از این تعداد روحانی هستند و سه تن نیز به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjthet.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما