پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 31952
سفیر عراق در ایران:

نقش ایران در مبارزه با تروریسم و داعش در منطقه انکارناپذیر است

قم نيوز : قم نگار: سفیر جدید عراق در ایران گفت: ایران دارای نقش بسیار با اهمیتی در مقابله با تروریسم و تکفیر است و نقش حمایتی خوبی برای دولت و ملت عراق در مقابله با داعش دارد.
نقش ایران در مبارزه با تروریسم و داعش در منطقه انکارناپذیر است
به گزارش قم نگار، سید راجح الموسوی ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه دیدار با مراجع تقلید توفیق محسوب می‌شود اظهار داشت: استفاده از رهنمود علما سبب به دست آمدن پیروزی در امور می‌شود.

سفیر جدید عراق در ایران با بیان اینکه ایران را به عنوان کشور دوم خود می‌دانم و در آن خدمت می‌کنم افزود: همزمان با جمع بندی مذاکرات هسته‌ای در ایران حاضر شده‌ام که این یک پیروزی برای من محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تا زمانی که ملت ایران در مسیر رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کند به این پیروزی‌ها دست پیدا می‌کند عنوان کرد: ملت ایران از ملت‌های بزرگ منطقه است.

الموسوی با اشاره به اینکه برای ایجاد علاقه و تقویت ارتباط تلاش می‌کنیم بیان کرد: ایران و عراق دارای مشترکات زیادی هستند، زیرا هدف ما یکی است که به همین دلیل باید با یکدیگر ارتباط بیشتری داشته باشیم.

سفیر جدید عراق در ایران با بیان اینکه از حمایت‌های ملت ایران از ملت عراق تشکر می‌کنیم خاطر نشان کرد: ایران دارای نقش بسیار با اهمیتی در مقابله با تروریسم و تکفیر است و نقش حمایتی خوبی برای دولت و ملت عراق در مقابله با داعش دارد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcj8het.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما