پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 31956
مدیرکل میراث فرهنگی قم:

۲۰ هزار تخت به ظرفیت اقامتگاه‌های استان قم اضافه می‌شود

قم نيوز : قم نگار، مدیرکل میراث فرهنگی استان قم با بیان اینکه بیشتر زائران و مسافران مستقر در اقامتگاه‌های استان زائران غیرایرانی هستند، گفت: درحال حاضر حدود ۹ هزار تخت در اقامتگاه‌های استان داریم که ۲۰ هزار تخت طبق برنامه ششم به این ظرفیت اضافه می‌شود.
۲۰ هزار تخت به ظرفیت اقامتگاه‌های استان قم اضافه می‌شود
به گزارش قم نگار، عیسی رضایی با بیان اینکه روزانه بیش از هشت هزار زائر و مسافر وارد قم می‌شود، اظهارداشت: با این حجم زائر ظرفیت‌های اقامتی پاسخگو نیست و در حال حاضر تمام ظرفیت‌ واحدهای اقامتی تکمیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان اینکه بیشتر زائران و مسافران مستقر در اقامتگاه‌های استان زائران غیرایرانی هستند، عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۹ هزار تخت در اقامتگاه‌های استان داریم که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسعه زیرساخت‌های اقامتی را در دستور کار داریم.

وی از افزایش ۲۰ هزار تخت در برنامه ششم خبرداد و عنوان کرد: ارائه تسهیلات و همکاری سازمان‌ها و نهادها با سرمایه‌گذاران می‌تواند شرایط را برای توسعه زیرساخت‌ها فراهم کند.

رضایی از احداث ۶۰ طرح با هدف توسعه گردشگری در استان قم خبرداد و تصریح کرد: در حال حاضر اداره کل میراث فرهنگی استان قم یک هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برای هنرمندان استان ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم به لزوم معرفی ۳۵۰ اثر تاریخی ثبتی و صنایع دستی بومی در استان قم تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران، توسعه زیرساخت‌های گردشگری مذهبی و زیارتی و معرفی جاذبه‌های گردشگری دارند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcd9n0s.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما