سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : 32072
به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور

نرم‌افزار «وهابیت و سلفیت» تولید شد

قم نيوز : قم نگار: نرم‌افزار «وهابیت و سلفیت چیست» با ارائه چندین کتاب با همین موضوع به سفارش مجمع جهانی اهل بیت(ع) و به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور به تولید رسید.
نرم‌افزار «وهابیت و سلفیت» تولید شد
به گزارش قم نگار، نرم‌افزار «وهابیت و سلفیت چیست» که دارای چندین عنوان کتاب در موضوع وهابیت و سلفیت است به صورت متنی و تصویری، به زبان‌‌هایی مانند فارسی، عربی، انگلیسی، چینی و اردو تولید شد.

این نرم‌افزار به زبان فارسی و با موضوع عقاید و کلام تدوین شده که امکان نصب روی سیستم عامل ویندوز را دارد و به سفارش مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) به تولید رسیده است.

حقیقت آنگونه که هست، راه نجات، تحلیلی نو بر عقاید وهابیان، گفت‌وگوی بی‌ستیز، وهابیت بر سر دوراهی، الوهابیه فی المیزان، تاریخ وهابیت، زمینه‌‌های تفکر سیاسی در قلمرو تشیع و تسنن از جمله کتاب‌هایی است که در این نرم‌افزار برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

ابن تیمیه امام سلفی‌ها و متن قرآن کریم به همراه ترجمه از دیگر متونی است که در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

نرم‌افزار «وهابیت و سلفیت چیست» دارای قابلیت‌هایی مانند جست‌وجو به روش‌‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه و آیات قرآن کریم است.

این نرم‌افزار دارای ارتباط واژگان و متون برنامه با چند دوره لغت‌‌نامه و امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات است، همچنین امکان یادداشت‌برداری، ذخیره‌‌سازی، ویرایش و چاپ متن را برای کاربران آسان کرده است.

نرم‌افزار «وهابیت و سلفیت چیست» به سفارش مجمع جهانی اهل بیت(ع)‌ و به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به تولید رسید و به زودی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdxz0s.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما