شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 32123
منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم
رئیس دارالشفاء جمکران تاکید کرد

لزوم اقدام وزارت بهداشت برای تکمیل خدمات دارالشفای جمکران

قم نيوز : قم نگار: رئیس دارالشفای جمکران گفت: لازم است وزارت بهداشت در زمینه تکمیل خدمات درمانی در دارالشفای جمکران اقدامات لازم را انجام دهد.
لزوم اقدام وزارت بهداشت برای تکمیل خدمات دارالشفای جمکران
به گزارش قم نگار، حاجی‌مظفری در جریان بازدید وزیر بهداشت از دارالشفای جمکران اظهار کرد: خدمات دولت تدبیر و امید در زمینه بهداشت و درمان بی‌نظیر است.

وی افزود: دارالشفای جمکران از دو دهه گذشته مشغول خدمات‌رسانی به مردم بوده ولی از نظر نیروی انسانی و ابنیه وضعیت مناسبی نداشت که بالاخره با پیگیری مسئولان و اقدامات خیران و همچنین همت آیت‌الله مکارم‌شیرازی، ظرفیت مناسبی برای احداث دارالشفای جدید به وجود آمد و این کار محقق شد.

رئیس دارالشفای جمکران با بیان اینکه زائران فراوانی از این دارالشفا استفاده می‌کنند، گفت: فضای مناسبی برای ارائه و تکمیل خدمات پزشکی و بهداشتی در این دارالشفا به وجود آمده است.

وی ادامه داد: از وزیر بهداشت می‌خواهیم اقدامات لازم را برای تکمیل خدمات در دارالشفای جمکران فراهم کند، به ویژه اینکه از نظر نیروی انسانی مشکلاتی وجود دارد.

حاجی‌مظفری با اشاره به اینکه بیماران زیادی به امید شفا یافتن به دارالشفای جمکران مراجعه می‌کنند، چراکه به فضای معنوی این مسجد مقدس ایمان دارند، خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت همواره به قم عنایت ویژه داشته و امیدواریم در مورد این دارالشفا هم توجه خاصی مبذول کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcae6ne.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما