يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 32153
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم:

پروژه‌های ملی استان قم با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومانی تکمیل می‌شود‌

قم نيوز : قم نگار: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم گفت: از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور، بودجه‌ای بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان برای سال‌های ۹۴ و ۹۵ تعهد شده که به طرح‌های ملی ‌استان ‌اختصاص می‌یابد.
پروژه‌های ملی استان قم با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومانی تکمیل می‌شود‌
به گزارش قم نگار، سیدحسن رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته دولت اظهارداشت: براساس سیاست‌های تدوین شده در قالب برنامه‌های سالیانه دولت و برنامه ششم کار منظمی تنظیم شده که ضمن استفاده از منابع خود برای استان‌ها، توازن منطقه‌ای را به عنوان محور در برنامه ششم توسعه قرار داده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم افزود: امیدواریم در ۵ سال آینده بر اساس ظرفیت‌های استان وبرمبنای تنظیم سند آمایش و تنظیم سند استان در زمینه‌های مختلف شاهد پیشرفت و توسعه استان باشیم.

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت استان قم عنوان کرد: تخصیص پروژه‌های عمرانی در استان قم در ردیف‌های مختلف پروژه‌های ملی و استانی در قالب اعتبارات سفر مقام معظم رهبری از سوی دولت مدیریت منابع کرده و شرایط برای پیشبرد پروژه‌ها فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی از ردیف‌های مختلف داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در همین راستا رقم ۷۸ میلیارد تومانی سال گذشته به ۱۶۲ میلیارد تومان افزایش یافت، برآورد ما این است که امسال پروژه‌های عمرانی استان و طرح‌هایی که در قالب ملی و تعهدات سفر ریاست جمهوری انجام شود.

رضوی با اشاره به مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان قم گفت: در این زمینه از سوی دولت بودجه‌ای بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان در دو سال ۹۴ و ۹۵ تعهد شده که به طرح‌های ملی که در استان در حال انجام است، اختصاص داده می‌شود که اگر ۱۰۰ درصد تامین اعتبار شود ظرف دو سال به اتمام می‌رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم اظهارداشت: در سال جاری ۱۵۱ میلیارد تومان در برنامه داریم که در حال حاضر دولت۵۰ میلیارد تومان از این رقم را به حساب دستگاه‌های ذیربط واریز کرده است.

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت قم با اشاره به رشد ۳۵ درصدی اعتبارات استان تصریح کرد: که در این راستا پیش بینی می‌شود شاهد پیشرفت خوبی در تکمیل و احداث پروژه‌هایی که نیاز شهروندان است، باشیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته پروژه‌های بالای ۸۰ درصد تکمیل شود، عنوان کرد: سیاست و هدف دولت این بوده که پروژه‌های عمرانی از نظر تعداد و زمان خدشه دار نشوند و در دوسال آینده اولویت دولت برای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ دولت است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdsf0s.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما