دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 32175
منبع : روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان قم
به همت معاونت درمان و توانبخشي جمعيت هلال احمر قم،

كلينيك تخصصي زخم آغاز به كار كرد

قم نيوز : قم نگار: كلينيك تخصصي زخم به همت معاونت درمان و توانبخشي جمعيت هلال احمر استان قم آغاز به كار كرد.
كلينيك تخصصي زخم آغاز به كار كرد
به گزارش قم نگار، كلينيك تخصصي زخم صبح امروز به همت معاونت درمان و توانبخشي جمعيت هلال احمر استان قم با حضور جمعي از مسئولين استان آغاز به كار كرد.

محمد گل‌فشان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم در اين مراسم، با اشاره به روز پزشک اظهار کرد: امیدواریم جامعه سالمی داشته باشیم و پزشکان همیشه سعی در خدمت‌رسانی به مردم را داشته‌ باشند.

وي ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر به عنوان یک نهاد مردمی همیشه در خدمت مردم است، افتتاح کلینیک زخم یکی دیگر از خدماتی است که جمعیت هلال احمر به مردم قم ارائه خواهد کرد.

گل‌فشان با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در جامعه گفت: جمعیت هلال‌احمر فعالیت‌هایی که در جامعه انجام نمی‌شود، را انجام می‌دهد، زیرا یک نهاد مردمی و بین‌المللی است و به دور از هرگونه فعالیت سیاسی سعی در خدمت‌رسانی به مردم را دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر یا صلیب‌سرخ در هر کشوری فعالیت خاصی را انجام می‌دهند، جمعیت هلال‌احمر ایران در زمینه تأمین دارو فعالیت می‌کند، به دلیل وجود تحریم‌ها هر نهادی نمی‌توانست این وظیفه را بر عهده بگیرد.

عبدالنبي بحراني معاون درمان و توانبخشي جمعيت هلال احمر استان قم نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه كلينك تخصصي زخم هلال احمر به منظور خدمات دهي به بيماراني كه دچار زخم بستر، زخم‌هاي عروقي، زخم‌هاي ديابت و زخم‌هاي لمفاوي هستند راه‌اندازي شده است، گفت: سعي كرديم گروهي از پزشكان و پرستاران را كه در اين زمينه كار تخصصي انجام داده‌اند، گردهم جمع شوند و به صورت ويژه و خاص به امر درمان زخم مبادرت كنند.

وي ادامه داد: اين افراد در شركت‌هاي مختلفي كه پانسمان‌هاي نوين را ارائه مي‌دهند آموزش ديده‌اند و با جديدترين و به روزترين پانسمان‌هاي روز دنيا آشنا شده‌اند.

معاون درمان و توانبخشي جمعيت هلال احمر قم با اشاره به اينكه پزشك جراح و راديولو‍ژيست نيز در اين درمانگاه حضور دارند، خاطر نشان كرد: با توجه به فراگيري پانسمان‌هاي جديد و وجود كادر تخصصي در اين درمانگاه، اين آمادگي وجود دارد كه بتوانيم انواع زخم‌هاي بيماران و مراجعين به اين مركز را درمان كنيم.

انتهاي پيام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchmznx.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما